Jaringan Prihatin
- Senarai Soalan Am
- Senarai Soalan Kelayakan
- Senarai Soalan Pendaftaran & Penebusan
- Senarai Soalan Penukaran Pelan & Penyedia Perkhidmatan
- Senarai Soalan Penamatan Akaun Perkhidmatan
- Apakah program Jaringan Prihatin?
- Bagaimana saya boleh mendapat manfaat daripada program Jaringan Prihatin?
- Bagaimanakah saya boleh menyemak sama ada saya layak untuk Jaringan Prihatin?
- Bilakah saya boleh menyertai program Jaringan Prihatin?
- Berapa lamakah tempoh Program Jaringan Prihatin?
- Bagaimanakah saya boleh menyertai program Jaringan Prihatin?
- Saya layak untuk program Bantuan Prihatin tetapi saya terlepas tarikh akhir untuk menyertai program Jaringan Prihatin, masih bolehkah saya mendaftar?
- Bagaimana saya boleh membuat rayuan jika saya menghadapi sebarang isu?
- Berapa kali boleh saya sertai program Jaringan Prihatin?
- Siapakah yang layak menyertai program Jaringan Prihatin?
- Adakah saya layak untuk Jaringan Prihatin jika saya bujang tanpa anak?
- Adakah saya layak untuk Jaringan Prihatin jika saya ibu/bapa tunggal?
- Adakah saya layak untuk Jaringan Prihatin jika saya sudah berkahwin dan tiada anak-anak?
- Adakah saya layak untuk Jaringan Prihatin jika saya berkahwin dan mempunyai anak-anak?
- Anak-anak saya berusia lebih 18 tahun dan masih menetap di rumah saya; adakah saya layak menerima subsidi pakej peranti RM300?
- Saya warganegara Malaysia yang berkahwin dengan warganegara asing dan kami mempunyai anak-anak. Adakah saya layak untuk Jaringan Prihatin?
- Bagaimana saya boleh mengetahui sama ada pendaftaran BPR saya berjaya?
- Adakah Jaringan Prihatin menerima permohonan daripada pelanggan asing?
- Saya tidak layak untuk program ini; bolehkah saya membuat rayuan status kelayakan saya?
- Saya layak untuk program Jaringan Prihatin dan saya mempunyai 2 nombor telefon bimbit. Bolehkah saya membuat tuntutan ke atas kedua-dua nombor?
- Bagaimanakah pembayaran akan dibuat kepada penerima subsidi Jaringan Prihatin?
- Adakah penerima subsidi Jaringan Prihatin dibenarkan untuk membuat tuntutan kepada Penyedia Perkhidmatan yang berbeza sepanjang tempoh program selama 12 bulan?
- Bolehkah pelanggan yang layak untuk Jaringan Prihatin membuat lebih daripada satu (1) tuntutan melalui satu Kad Pengenalan?
- Bolehkah penerima subsidi memindahkan Subsidi Jaringan Prihatin kepada mana-mana orang lain?
- Bolehkah penerima subsidi mengeluarkan Subsidi Jaringan Prihatin sebagai wang tunai?