Bermula dengan Yoodo
- Mana boleh saya cari kedai Yoodo?
- Bagaimana cara untuk saya mendaftar?
- Apa yang perlu saya lakukan dengan SIM Yooda saya?
- Boleh saya batalkan pesanan saya?
- Bagaimana cara untuk saya dapatkan SIM Yoodo?
- Di mana saya boleh beli SIM Yoodo?
- Boleh saya tukar alamat penghantaran atau lokasi pengambilan selepas proses pendaftaran selesai?
- Ada tak perbezaan di antara SIM yang dipesan secara online dengan yang dibeli melalui kedai?
- Kenapa saya perlu bayar RM3 untuk SIM Yoodo kalau saya boleh order online secara PERCUMA?
- Adakah saya akan dapat semula RM3 yang telah saya bayar?
- Boleh saya pilih nombor mudah alih semasa membeli SIM di kedai?
- Adakah saya perlu mengaktifkan SIM serta-merta di kedai?
- Boleh saya tambah nilai di kedai?
- Boleh saya dapatkan bantuan berkaitan SIM Yoodo daripada mana-mana kedai yang menjadi wakil jualan?
- Apakah tempoh sah untuk talian saya?
- Bolehkah orang lain mendaftar untuk talian Yoodo bagi pihak saya?
- Saya tidak ada kad pengenalan Malaysia, boleh saya guna bentuk pengenalan yang lain?
- Berapa banyak talian aktif boleh saya miliki dalam akaun Yoodo saya?
- Bolehkah saya pilih nombor saya?
- Adakah saya bayar atau gunakan pelan saya dahulu?
- Bolehkah saya menggunakan aplikasi Yoodo pada peranti yang telah di-root atau di-jailbreak? (Untuk Android/iOS)
- Bolehkah saya menggunakan SIM Yoodo saya pada modem luaran 4G atau modem WiFi mudah alih?
- Bagaimana nak log masuk ke dalam aplikasi Yoodo?
- Apa kandungan Pek SIM Yoodo?
- Bagaimana caranya saya uruskan kad-kad SIM saya?
- Boleh saya kekalkan nombor saya bila saya bertukar ke Yoodo?
- Bagaimana boleh saya kekalkan nombor bila saya bertukar ke Yoodo?
- Bolehkah saya pindahkan pemilikan nombor saya kepada akaun Yoodo yang lain?
- Bolehkah saya menggunakan servis pemajuan panggilan (call forwarding) dengan Yoodo?