- Bolehkah saya menarik talian saya keluar daripada inisiatif Jaringan Prihatin melalui Yoodo dan meneruskannya dengan Penyedia Perkhidmatan yang lain?
- Adakah saya perlu meminta penamatan daripada Yoodo untuk Jaringan Prihatin untuk mendapatkan pelan perkhidmatan baru daripada Penyedia Perkhidmatan yang lain?
- Bolehkah saya menikmati baki inisiatif Jaringan Prihatin, jika saya menamatkan nombor telefon bimbit sebelum tamat tempoh 12 bulan dari Yoodo ke nombor baru daripada Penyedia Perkhidmatan yang lain?
- Apa akan jadi jika saya menarik diri daripada pendaftaran Jaringan Prihatin sebelum tempoh 12 bulan?
- Adakah penerima perlu meminta penamatan untuk akaun perkhidmatan sedia ada mereka untuk mendapatkan pelan perkhidmatan baru daripada Penyedia Perkhidmatan yang lain?
- Bolehkah saya menikmati baki subsidi bulanan Jaringan Prihatin, jika saya menamatkan nombor telefon bimbit sebelum tamat tempoh 12 bulan dari Penyedia Perkhidmatan sedia ada ke nombor baru daripada Penyedia Perkhidmatan yang lain?
- Jika penerima menamatkan pelan prabayar mereka dan mendaftar semula ke pelan pascabayar lain, adakah ini dibenarkan?
- Jika saya terdaftar keluar daripada Jaringan Prihatin, boleh saya daftar semula?
Komen
0 komen
Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.