- Bolehkah saya bertukar kepada Penyedia Perkhidmatan yang lain dalam tempoh 30 hari dari tarikh pendaftaran?
- Adakah penerima masih berhak mendapat rebat Jaringan Prihatin RM15 sebulan jika mereka bertukar daripada satu Penyedia Perkhidmatan kepada yang lain?
- Bolehkah saya menukar pelan selepas berdaftar dengan inisiatif Jaringan Prihatin Yoodo?
- Blehkah penerima menukar Pelan Perkhidmatan Prabayar kepada Pelan Perkhidmatan Pascabayar?
- Adakah penerima yang berpindah ke Penyedia Perkhidmatan yang lain perlu mendaftar semula subsidi Jaringan Prihatin atau mereka akan dikesan secara automatik sebagai penerima Program Jaringan Prihatin yang layak?
- Berapa kali saya boleh menukar Penyedia Perkhidmatan jika saya penerima yang layak?
- Jika saya layak untuk inisiatif Jaringan Prihatin, bolehkah saya gunakannya untuk talian ahli keluarga (cth: isteri, anak atau ibu bapa)?
- Bagaimana saya hendak menukar pelan Yoodo?
Komen
0 komen
Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.