- Berapa lamakah tempoh Program Jaringan Prihatin?
- Apa yang ditawarkan oleh Yoodo melalui inisitiatif Jaringan Prihatin?
- Apa yang Yoodo maksudkan dengan "pengguna aktif"?
- Saya tidak mempunyai Data Asas pada pelan sedia ada saya. Jika saya layak, adakah saya masih boleh membeli Pas Prihatin 20GB dan menebus Pas Prihatin 2GB?
- Bolehkah penerima menebus lebih daripada satu subsidi RM15 Jaringan Prihatin setiap bulan kalendar?
- Bolehkah penerima memilih masa di mana subsidi RM15 Jaringan Prihatin akan dibayar?
- Adakah penerima masih dapat menikmati rebat jika talian dihalang atau digantung semasa tempoh rebat?
- Adakah terdapat kadar prorata untuk subsidi pelan?
- Bagaimana saya boleh mendaftar untuk program Jaringan Prihatin?
- Saya memutuskan untuk mendapatkan subsidi pelan data RM15 sebulan, berapa banyak penebusan yang saya dapat?
- Berapa kali saya boleh membeli Pas Prihatin 20GB?
- Berapa kali saya boleh menebus Pas Prihatin 2GB?
- Bolehkah saya menebus Pas Prihatin 2GB tanpa membeli Pas Prihatin 20GB?
- Bagaimana cara untuk membeli Pas Prihatin 20GB?
- Bagaimana cara untuk menebus Pas Prihatin 2GB percuma?
- Kenapa saya tidak dapat lihat pilihan untuk menebus Pas Prihatin 2GB?
- Berapa lama tempoh sah Pas Prihatin 20GB?
- Apa akan jadi kalau pelan asas saya luput sebelum tarikh luput Pas Prihatin 20GB?
- Berapa lama tempoh sah Pas Prihatin 2GB?
- Saya pelanggan Yoodo sedia ada. Bagaimana cara untuk saya menikmati inisiatif ini?
- Saya telah membeli Pas Prihatin 20GB dan menebus Pas Prihatin 2GB. Yang mana satu akan ditolak dahulu apabila saya mula menggunakan Data?
- Bolehkah saya guna Pas Prihatin 20GB dan Pas Prihatin 2GB untuk hotspot?
- Bolehkah saya gunakan pas ini untuk mana-mana aplikasi/laman web atau ianya dihadkan untuk aplikasi/laman web tertentu sahaja?
- Bolehkah saya gunakan Pas Prihatin 20GB dan Pas Prihatin 2GB untuk perantauan?
- Apa akan jadi semasa pelan saya diperbaharui secara automatik jika saya berjaya berdaftar untuk inisiatif Jaringan Prihatin?
- Kenapa status inisiatif Jaringan Prihatin saya dipaparkan sebagai “Registration Pending”?
- Tolong saya! Saya tak nampak Pas Prihatin 20GB dan Pas Prihatin 2GB pada aplikasi Yoodo saya. Apa yang patut saya buat?
Komen
0 komen
Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.