Kad SIM tidak mempunyai sebarang tempoh pengesahan. Jadi anda boleh mengambil masa untuk berfikir, memilih pelan dengan cermat dan tekan butang pengaktifan apabila anda telah bersedia untuk pengesahan.
Kad SIM tidak mempunyai sebarang tempoh pengesahan. Jadi anda boleh mengambil masa untuk berfikir, memilih pelan dengan cermat dan tekan butang pengaktifan apabila anda telah bersedia untuk pengesahan.
Komen
47 komen
Kenapa line teruk ni..... 4g tapi ape pun xboleh buka......
Hi MOHD RIZAL, maaf atas kesulitan yang dialami mengenai masalah rangkaian. Cik sudah berhubung dengan khidmat pelanggan Yoodo?...jika belum harap segera laporkan isu tersebut dengan mereka untuk beri kerjasama mendapatkan maklumat terperinci dari cik ok :).
Cik boleh ajukan tiket aduan disini: https://support.yoodo.com.my/hc/ms/requests/new
*Sila isi maklumat pada ruangan Perkara, Perihalan, dan pilih "Contact Reason" hal yang berkaitan.
Terima kasih.
tak keluar line pun lagi. daftar dah
Ada masa tamat tempoh x jika tidak reload?
Kenapa sekarang ni line yoodo teruk sangat??tak kan ambil kesempatan sebab line murah kot atau memang nak suruh orang tukar pergi ke rangkaian lain??
Saya dah dh daftar tapi sampai sekarang line lama masih ada lgi macam mana ye,, ke dh boleh masuk sim yoodo terus
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
Sy dh daftar tapi mcm mne nk pakai sim ni??
MOHD ALEEF NAIMBIN HASHIM
Simkad sudah aktifkan ?
Boleh kah saya aktiv kan balik no saya yg sdah mati..
Hi CHE KU AZMIL BIN ANUAR D CHEKUA ANUAR
Harap maaf, nombor yang telah mati/terminated tidal dapat dihidupkan kembali.
Jika cik ada pertanyaan lanjut sila berhubung dengan khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat/Bicara langsung pada bahagian laman bantuan ya.
Terima kasih.
Jadi terminated camtu je ke?x boleh nk aktif semula ke? Nk ambik no tu semula ke?Kene beli sim baru? Senang btol terminated camtu je
Hi AHMAD SOLAHUDDINBIN ZULKEFLI
Berkenaan Sim dan terminated boleh hubungi khidmat pelanggan Yoodo untuk lebih pencerahan. Terima kasih
Mcm Mana nk tukar nombor lain Masa untuk daftar masuk simkad baru..
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
sudah daftar tapi sim kad takde line??
Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.