Saya tidak menerima SIM saya! Biar betul Yoodo?

Komen

121 komen

  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Dalam email suruh aktif sim kad tapi sim kad belum sampai .... aku rasa nak cancel aje !!! Hancur betul!!

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Dalam email suruh aktif sim kad tapi sim kad belum sampai .... aku rasa nak cancel aje !!! Hancur betul!!

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Dalam email suruh aktif sim kad tapi sim kad belum sampai .... aku rasa nak cancel aje !!! Hancur betul!!

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Dalam email suruh aktif sim kad tapi sim kad belum sampai .... aku rasa nak cancel aje !!! Hancur betul!!

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Dalam email suruh aktif sim kad tapi sim kad belum sampai .... aku rasa nak cancel aje !!! Hancur betul!!

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Dalam email suruh aktif sim kad tapi sim kad belum sampai .... aku rasa nak cancel aje !!! Hancur betul!! Kalau ada siapa2 nak guna Sim Yoodo baik batal aje lah

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Knp pesanan sy dibatalkn

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi Guest...please check with Yoodo Live Chat agents regarding your simcard order status ya

     

    See the steps in this picture how to Live Chat Yoodo:

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Yodoo nie bodoh . Menipu kuat babi

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Sim tak smpai.. kat email bkan main mngatakn sim dah smpai.. tp batang hidung sim pun tak ada. Hampa nye....😢😢

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DIANA ANAK KALOM

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    belum dapat SIN saya lagi..bilakah saya boleh dapat SIN saya?Saya

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Mana sim card saya

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    JERRY BINSTEPHEN JOHNY

    Mana sim kad saya.. mcm mana nak aktifkn kalau sim kad tak ada...email kada dah deliver...pakai airdrop ke... miss target... knpa srvis yoodoo macam ni ye......

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    Bila saya boleh dapat sim saya sebab dah 9 hari

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi Guest...maaf atas kesulitan yang dialami. Harap bersabar ya, kerana sepanjang tempoh perintah ini semua syarikat penghantaran akan mengambil masa yang lama untuk sampai kepada anda. Harap maaf...

    0
    Tindakan komen Pautan abadi

Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.