Kami minta maaf atas kelewatan tersebut! Mungkin SIM anda mengambil sedikit lagi masa? Walau bagaimanapun, jika anda memilih kiriman Ekspres, sila hubungi khidmat pelanggan kami di support@yoodo.com.my dan dalam tempoh kurang daripada 3 jam selepas pesanan anda disahkan dan kami akan kembali dengan solusi pada hari yang sama. Jika anda memilih kiriman Biasa, sila hubungi khidmat pelanggan kami dan kami akan kembali kepada anda dalam tempoh 24 jam.
Komen
127 komen
ifqibn500095402..hi,email telah memaklumkan yg simkad saya telah sampai pada jam 4.03pm,,dan ketika itu tiada sebarang penerimaan dari pada pihak yoodo
Email sahkan sim sy sudah sampai....tapi saya tidak menerima apa2 hantaran dari pihak yodoo
Sy pun sama..terima emel kad sim sudah sampai beberapa hari lepas..dan hari ini terima emel untuk aftif kan kad sim..kad sim xsampai mcm mana nk aktifkan
sy pon sama dpt email semalam 5/6/18 mngatakan sim sudah sampai.tp sy blum mnerima apa2 drpd pihak yoodo
zjnqpsh343328101,
zjnqpsh343328101,saya pun same, 26 jun 2018. sampai sekarang 4 july 2018 saya belum terima Yoodo SIM.
zjnqpsh343328101,saya pun same, 26 jun 2018. sampai sekarang 4 july 2018 saya belum terima Yoodo SIM.
Saya belum terima sim
Email sahkan sim sy sudah sampai....tapi saya tidak menerima apa2 hantaran dari pihak yodoo
Perhantaran very bad. .noob servis
Saya pon tidak terima simkad....
Dalam perjanjian 2'3hari masa bekerja kad sim akan sampai. Tetapi kini dah hampir 2 minggu masih tak ada..
Dalam status penghantaran dah 'delivered', dan e-mel dari Yoodo pun telah dihantar kpd saya memaklumkan bahawa sim kad telah sampai kpd saya tetapi saya tidak menerima sebarang sim kad sehingga sekarang. Alamat lengkap telah diberikan semasa tempahan sim kad dibuat.
Saya oder dh dekat 1 bulan x sampai1
Asmadi bin ismail.........Saya oder dh dekat 1 bulan x sampai1...no pesanan...228731662
Hai Saya Muhammad Fariezal Shazwan telah menerima email dari anda yang mengatakan sim kad yang dipesan oleh saya sudah sampai, tapi saya x nampak apa² barang yang yelah dihantar oleh pihak anda kepada saya. #jfddau426373624
Hai Yoodo Guest cuba lihat dalam peti surat rumah/pejabat anda sbb biasanya Posmen akan memasukkan bungkusan kedalam peti surat
Saya sudah memeriksa peti surat dan kawasan sekitar kediaman saya tetapi tiada sebarang barang atau surat yang berkaitan daripada pihak yoodo. l
Masih simpan no.tracking anda?..Cuba rujuk dengan syarikat pos yg mnghantar kiriman tuan, biasanya Yoodo menggunakan khidmat pos malaysia atau freight marx...
Klu blm tahu no.tracking sila hubungi khidmat pelanggan Yoodo dan minta status no. Tracking anda pada kod bertanda # yg dberi sebelum ni
Saya sudah periksa no tracking saya di mana² parcel tracker apps tetapi tak dapat apa² maklumat.. Bagaimana nie . T_T
Hubungi khidmat pelanggan Yoodo pada 'livechat/bicara langsung' 9pagi-6petang, atau klik pada 'ajukan tiket' dan Tanya status simkad anda. Terima kasih.
Sim kad tak smpi lagi pd sy
Sy pun dh sbln belum dpt simkad lg..
Saya masih belum terima simkad yg di pesan pada 11/10/18
Hubungi khidmat pelanggan Yoodo melalui 'livechat/bicara langsung' 9pagi-6petang, atau klik pada 'ajukan tiket' untuk pihak yoodo buat semakan status simkad anda. Terima kasih
email suruh active kan simkad tp simkad tak smpai2. mcm mana tu?
email suruh active kan simkad tp simkad tak smpai2. mcm mana tu?
Dalam status penghantaran dah 'delivered', dan e-mel dari Yoodo pun telah dihantar kpd saya memaklumkan bahawa sim kad telah sampai kpd saya tetapi saya tidak menerima sebarang sim kad sehingga sekarang. Alamat lengkap telah diberikan semasa tempahan sim kad dibuat.
sim card order 4 days not shipped?
Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.