Jika talian anda tidak aktif untuk kurang daripada 60 hari selepas tarikh luput pelan terakhir anda, amda masih boleh menggunakannya. Apa yang anda perlu lakukan untuk mengaktifkan semula talian anda adalah dengan melog masuk ke akaun Yoodo anda yang berkaitan dengan talian tersebut melalui aplikasi Yoodo dan pilih pelan baru.
Jika talian anda tidak aktif untuk lebih daripada 60 hari, nombor mudah alih anda akan ditamatkan dan tidak boleh diaktifkan semula. Untuk nombor yang dipindahkan dari rangkaian lain, ianya akan dikembalikan semula ke telco/rangkaian asal dalam tempoh 24 jam.
Komen
6 komen
Kenapa saya tidak boleh log in yoodo..sy tidak dpt tgk baki data n skrg data kmgkinan dh habis..mohon bantuan..sy telah cuba beberapa still x bleh log in..1st time daftar ok..tq
talian sy dah di tamatkan dalam masa60 hari,tapi boleh kah sy guna sim ni lg?sbab sy dah tpup n tukar numbor baru,boleh kah sy akfif lgi sim ni???
kenapa line saya tiada rangkaian (no servise) hidup lagi ke sim ni
Akaun saya di Apps yoodo telah hilang.. selepas update apps yoodo.. saya tidak tambah nilai selama sebulan.. jadi sekarang saya nak langgan semula.. tapi macam dah tidak aktif.. apa yang perlu saya buat??
Cuba hubungi pegawai khidmat pelanggan melalui LiveChat
Kenapa lines tak kuar
Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.