Talian saya sudah tidak aktif untuk masa yang lama. Bolehkah saya menggunakannya lagi?

Komen

5 komen

  • Avatar
    AMUNAH BINTI ISMAIL

    Kenapa saya tidak boleh log in yoodo..sy tidak dpt tgk baki data n skrg data kmgkinan dh habis..mohon bantuan..sy telah cuba beberapa still x bleh log in..1st time daftar ok..tq

    -1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    MOHD SHUKRIBIN MAT ISA

    talian sy dah di tamatkan dalam masa60 hari,tapi boleh kah sy guna sim ni lg?sbab sy dah tpup n tukar numbor baru,boleh kah sy akfif lgi sim ni???

    -2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • kenapa line saya tiada rangkaian (no servise) hidup lagi ke sim ni

    0
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Akaun saya di Apps yoodo telah hilang.. selepas update apps yoodo.. saya tidak tambah nilai selama sebulan.. jadi sekarang saya nak langgan semula.. tapi macam dah tidak aktif.. apa yang perlu saya buat??

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Cuba hubungi pegawai khidmat pelanggan melalui LiveChat

    1
    Tindakan komen Pautan abadi

Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.