Kami berbesar hati untuk mendengar sebarang aduan atau cadangan daripada anda! Kami akan sentiasa pastikan terdapat seseorang yang boleh melayan anda di laman web kami mahupun melalui aplikasi Yoodo . Pada aplikasi Yoodo, klik tab "Bantuan" dan anda akan dihubungkan dengan seseorang daripada pasukan kami. Atau, anda juga boleh menghantar e-mel kepada kami melalui support@yoodo.com.my.
Komen
221 komen
simkad dah aktif..tp cal masuk xaktif walaupun kat fon dorang ada tnjuk!!
Kenapa line slow 4g tpi slow main game lag youtube slow aduh rasa menyesal beli
saya punya x smpai-2 lagi..order 28/11..smpai skrang xda t
Signal Internet tak ada langsung.. Tolong tangani masalah ini dengan cepat. Terpaksa guna rangkaian network lain untuk hantar mesej ini..
Line internet saya problem dari pukul 10 malam td.tolong bantu saya..saya perlukan internet untuk kerja saya
Signal Internet tak ada langsung.. Tolong tangani masalah ini dengan cepat. Terpaksa guna rangkaian network lain untuk hantar mesej ini..
Setiap bulan jaringan Internet tiba2 akan hilang, mengapa boleh berlaku sedemikian?
Line mmg x ada ke MLM ni
simkad sudah boleh berfungsi untuk telifon., masalah nya tidak boleh hantar mesej dan tiada data internet
Kenapa line slow 4g tpi slow main game lag youtube slow aduh rasa menyesal beli
Call saya segera 0123871064
Hi ZAINAL BIN ABDUL AZIZ, masih mengalami masalah lagi? Jika ya, segera hubungi khidmat pelanggan melalui Live Chat untuk bantuan lanjut ya...maaf kesulitan anda
Buka pautan dibawah ni untuk cara bagaimana memghubungi khidmat pelanggan melalui Live Chat:
https://support.yoodo.com.my/hc/en-us/community/posts/360021341574-Cara-untuk-Hubungi-Agen-Yoodo-melalui-Live-Chat
dah dekat seminggulah internet langsung tak boleh pakai ! besok dah tamat tempoh kena top up lagi!! YOODO apa dah jadi ni ?
Kenapa sim sy dah sehari tiada signal internet
Call saya segera 0123871064
Salam IBRAHIM
Aktifkan sim untuk nombor baru atau kekalkan nombor lama ?
Bermula dari 25nov jadi macam ni
Kenapa line slow sangat bila malam? Tolong check kan di Tebrau, JB.
Hi semua, maaf atas kesulitan yang dialami...ketika ini Yoodo mengalami gangguan servis dan aplikasi Yoodo. Pihak teknikal Yoodo dalam usaha membaikinya. Terima kasih.
Hi MUHAMMAD IRFAN ANAQEE BINNORDZULPAKA
Cik order dulu SIM yoodo baru secara percuma disini: https://www.yoodo.com.my/#app
Atau cik juga boleh mendapatkan SIM yoodo dimana mana cawangan 99Speedmart yang berdekatan yang dijual pada harga RM2
Bila dah ada SIM baru nanti cik caranya mudah sahaja iaitu cuma Aktifkan SIM melalui aplikasi Yooro, caranya;
Tekan menu 3 baris > Aktifkan SIM > pilih " Fizikal SIM" > imbas atau taip nombor siri yang terpapar di belakang kad SIM > tekan "Tukar ganti SIM yang sedia ada" > dan pilih nombor talian yang cik nak tukar tersebut.
Setelah selesai proses diatas cik masukkan kad SIM kedalam hp dan boleh digunakan.
Selamat berjaya :)
Hi Yoodo Guest kekal nombor lama atau pilih nombor baru ?
Saya perlukan semula duit dlm wallet masukkan ke acc bank saya.. yoodo tolak 2kali duit saya jadi saya perlukan duit saya semulaa.. mohon respon secepat yang mungkin.. rm62 bg saya sangat byk jdi saya perlukan duit tersebut di masukkan semula ke acc bank saya
Saya dh beli data duit dh tolak tapi plan data tak masuk kenapa ye
Kenapa data saya tak aktif lagi?pelan dah renew kot..tolong selesaikan masalah ni
Call saya segera 0123871064
Hi FAIZATUL MAISARAH BINTIFAIZALI
Maaf atas kesulitan yang dihadapi ketika ini. Untuk respon pantas bagi sebarang aduan boleh laporkan kepada pihak khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk tindakan dan bantuan selanjutnya... Semoga membantu, terima kasih.
Cari butang Live Chat dibawah laman > tekan butang Live Chat dan mulakan perbualan chat dengan khidmat pelanggan Yoodo.
Hi MUHAMAD AFANDI BINNORDIN
Selamat datang ke Yoodo.
Yoodo beroperasi menggunakan rangkaian Celcom, tuan boleh memeriksa liputan dipautan ini> https://www.celcom.com.my/support/network-checker
Semoga membantu.
Saya dah tiga hari menunggu line masuk tak juga masuk2...saya dah bayar bil kot utk aktifkan sim...unstable coverage laaa tunggu kita orang hantar masalah ni laaa...ya mmng kami tahu sim kad free ttapi kena ingat juga kepuasan pelanggan anda bagaimana..tolong la jgn mcm ni...tunggu 24 jam laa 48 jam laaa...skrng ni nak tunggu bpa jam lagi???360 hari??...ingatkan elok bila dah aktifkan sim rupanya mcm kna scam pon ada...
Saya dah tiga hari menunggu line masuk tak juga masuk2...saya dah bayar bil kot utk aktifkan sim...unstable coverage laaa tunggu kita orang hantar masalah ni laaa...ya mmng kami tahu sim kad free ttapi kena ingat juga kepuasan pelanggan anda bagaimana..tolong la jgn mcm ni...tunggu 24 jam laa 48 jam laaa...skrng ni nak tunggu bpa jam lagi???360 hari??...ingatkan elok bila dah aktifkan sim rupanya mcm kna scam pon ada...
Saya dah tiga hari menunggu line masuk tak juga masuk2...saya dah bayar bil kot utk aktifkan sim...unstable coverage laaa tunggu kita orang hantar masalah ni laaa...ya mmng kami tahu sim kad free ttapi kena ingat juga kepuasan pelanggan anda bagaimana..tolong la jgn mcm ni...tunggu 24 jam laa 48 jam laaa...skrng ni nak tunggu bpa jam lagi???360 hari??...ingatkan elok bila dah aktifkan sim rupanya mcm kna scam pon ada...
Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.