Bagaimana saya nak buat aduan?

Komen

221 komen

  • simkad dah aktif..tp cal masuk xaktif walaupun kat fon dorang ada tnjuk!!

    5
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Kenapa line slow 4g tpi slow main game lag youtube slow aduh rasa menyesal beli

    4
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    saya punya x smpai-2 lagi..order 28/11..smpai skrang xda t

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    HASMADI BIN CHE HAMZAH

    Signal Internet tak ada langsung.. Tolong tangani masalah ini dengan cepat. Terpaksa guna rangkaian network lain untuk hantar mesej ini..

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    SAZWAN BIN SAFII

    Line internet saya problem dari pukul 10 malam td.tolong bantu saya..saya perlukan internet untuk kerja saya

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    HASMADI BIN CHE HAMZAH

    Signal Internet tak ada langsung.. Tolong tangani masalah ini dengan cepat. Terpaksa guna rangkaian network lain untuk hantar mesej ini..

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Setiap bulan jaringan Internet tiba2 akan hilang, mengapa boleh berlaku sedemikian?

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    MOHAMAD RIDZUAN BINKAMARUDIN

    Line mmg x ada ke MLM ni

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    NOOR FARIQBIN YAAKOP

    simkad sudah boleh berfungsi untuk telifon., masalah nya tidak boleh hantar mesej dan tiada data internet

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Kenapa line slow 4g tpi slow main game lag youtube slow aduh rasa menyesal beli

    2
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    MOHAMAD AZROL BIN MOHD DIAH

    Call saya segera 0123871064

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Hi ZAINAL BIN ABDUL AZIZ, masih mengalami masalah lagi? Jika ya, segera hubungi khidmat pelanggan melalui Live Chat untuk bantuan lanjut ya...maaf kesulitan anda

    Buka pautan dibawah ni untuk cara bagaimana memghubungi khidmat pelanggan melalui Live Chat:
    https://support.yoodo.com.my/hc/en-us/community/posts/360021341574-Cara-untuk-Hubungi-Agen-Yoodo-melalui-Live-Chat

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    Khor Kuang Yong

    dah dekat seminggulah internet langsung tak boleh pakai ! besok dah tamat tempoh kena top up lagi!! YOODO apa dah jadi ni ?

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    WAN HELMI BINABDUL AKHIR

    Kenapa sim sy dah sehari tiada signal internet

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    MOHAMAD AZROL BIN MOHD DIAH

    Call saya segera 0123871064

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Salam IBRAHIM

    Aktifkan sim untuk nombor baru atau kekalkan nombor lama ?

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    ZAMRI BIN SUHAILI

    Bermula dari 25nov jadi macam ni

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    AHMAD FIRDAUS BIN SHAHIDIN

    Kenapa line slow sangat bila malam? Tolong check kan di Tebrau, JB.

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Hi semua, maaf atas kesulitan yang dialami...ketika ini Yoodo mengalami gangguan servis dan aplikasi Yoodo. Pihak teknikal Yoodo dalam usaha membaikinya. Terima kasih.

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi MUHAMMAD IRFAN ANAQEE BINNORDZULPAKA

    Cik order dulu SIM yoodo baru secara percuma disini: https://www.yoodo.com.my/#app

    Atau cik juga boleh mendapatkan SIM yoodo dimana mana cawangan 99Speedmart yang berdekatan yang dijual pada harga RM2

    Bila dah ada SIM baru nanti cik caranya mudah sahaja iaitu cuma Aktifkan SIM melalui aplikasi Yooro, caranya;

    Tekan menu 3 baris > Aktifkan SIM > pilih " Fizikal SIM" > imbas atau taip nombor siri yang terpapar di belakang kad SIM > tekan "Tukar ganti SIM yang sedia ada" > dan pilih nombor talian yang cik nak tukar tersebut.

    Setelah selesai proses diatas cik masukkan kad SIM kedalam hp dan boleh digunakan.

    Selamat berjaya :)

     

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Hi Yoodo Guest kekal nombor lama atau pilih nombor baru ?

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Saya perlukan semula duit dlm wallet masukkan ke acc bank saya.. yoodo tolak 2kali duit saya jadi saya perlukan duit saya semulaa.. mohon respon secepat yang mungkin.. rm62 bg saya sangat byk jdi saya perlukan duit tersebut di masukkan semula ke acc bank saya

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Saya dh beli data duit dh tolak tapi plan data tak masuk kenapa ye

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Kenapa data saya tak aktif lagi?pelan dah renew kot..tolong selesaikan masalah ni

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    MOHAMAD AZROL BIN MOHD DIAH

    Call saya segera 0123871064

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Hi FAIZATUL MAISARAH BINTIFAIZALI

    Maaf atas kesulitan yang dihadapi ketika ini. Untuk respon pantas bagi sebarang aduan boleh laporkan kepada pihak khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk tindakan dan bantuan selanjutnya... Semoga membantu, terima kasih.

    Cari butang Live Chat dibawah laman > tekan butang Live Chat dan mulakan perbualan chat dengan khidmat pelanggan Yoodo.

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi MUHAMAD AFANDI BINNORDIN

    Selamat datang ke Yoodo.

    Yoodo beroperasi menggunakan rangkaian Celcom, tuan boleh memeriksa liputan dipautan ini> https://www.celcom.com.my/support/network-checker 

    Semoga membantu.

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    HILLARY ANAK BANYANG

    Saya dah tiga hari menunggu line masuk tak juga masuk2...saya dah bayar bil kot utk aktifkan sim...unstable coverage laaa tunggu kita orang hantar masalah ni laaa...ya mmng kami tahu sim kad free ttapi kena ingat juga kepuasan pelanggan anda bagaimana..tolong la jgn mcm ni...tunggu 24 jam laa 48 jam laaa...skrng ni nak tunggu bpa jam lagi???360 hari??...ingatkan elok bila dah aktifkan sim rupanya mcm kna scam pon ada...

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    HILLARY ANAK BANYANG

    Saya dah tiga hari menunggu line masuk tak juga masuk2...saya dah bayar bil kot utk aktifkan sim...unstable coverage laaa tunggu kita orang hantar masalah ni laaa...ya mmng kami tahu sim kad free ttapi kena ingat juga kepuasan pelanggan anda bagaimana..tolong la jgn mcm ni...tunggu 24 jam laa 48 jam laaa...skrng ni nak tunggu bpa jam lagi???360 hari??...ingatkan elok bila dah aktifkan sim rupanya mcm kna scam pon ada...

    1
    Tindakan komen Pautan abadi
  • Avatar
    HILLARY ANAK BANYANG

    Saya dah tiga hari menunggu line masuk tak juga masuk2...saya dah bayar bil kot utk aktifkan sim...unstable coverage laaa tunggu kita orang hantar masalah ni laaa...ya mmng kami tahu sim kad free ttapi kena ingat juga kepuasan pelanggan anda bagaimana..tolong la jgn mcm ni...tunggu 24 jam laa 48 jam laaa...skrng ni nak tunggu bpa jam lagi???360 hari??...ingatkan elok bila dah aktifkan sim rupanya mcm kna scam pon ada...

    1
    Tindakan komen Pautan abadi

Sila daftar masuk untuk meninggalkan komen.