Comments

329 comments

  • Avatar
    NG SEA CHOOI Superuser

    Oppac and rusia willing to cut production...

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    di lihat penurunan yg agak mendadak di situ

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA Rising Star

    Turun minyak pun tak boleh pergi jauh-jauh. Maksima 10KM je. haha

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    ok la tu dpt jgk bergerak bli brg makanan kan

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN Superuser

    Aritu beli full ..smpai skrg blom abis2..๐Ÿ˜‚

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA Rising Star

    keluar rumah kena sorang je tak boleh ramai-ramai

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM Superuser

    I may think the opposite. But oil price to low also not that good for the economy. Hope the industry will recover soon

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD SYAHIR BIN ZAIDI

    Mgggu lepas punya minyak pon xhbis lagi.๐Ÿ˜…

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU Superuser

    After a big drop, sure have some pull back in the price action. Still bearish in the oil market

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    skrg ni minyak masak je cpt hbis.hihi

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SHOLIHAH BINTI MAMAT

    mmh kejatuhan harga minyak dunia sbb kes virus corona ni....sbb permintaan kurang dr pemgeluaran...

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA Rising Star

    aku dah 2 minggu tak isi minyak motor haha. jimat betul

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM Superuser

    Banyak sektor yang sebelum ni penggunaan minyak tinggi tapi berkurang... Industri penerbangan antara salah satunya.ย 

    Faris, kalau kereta boleh tahan berminggu moto lagi la pulak ye ๐Ÿ˜†

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA Rising Star

    Hehe. Mungkin minggu depan nk kena isi balik. Nak dekat habis dah minyak nye

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM Superuser

    Nasihat saya, jangan tunggu E baru isi. Keadaan sekarang kita tak pasti dan tak boleh jangka. Pastikan sekurang kurangnya kenderaan ada minyak 1/2 tank.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD SYAHIR BIN ZAIDI

    Betul tu suzaidee. Bersedia lebih baik.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    yg paling penting isi minyak penuh terus.. jgn byk kali pgi isi minyk.. noozle tu kita x tau ade covid ke x. pakai sarung tangan safety first ๐Ÿ˜Š

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM Superuser

    Betul tu maarof. Tapi kalo awek stesyen minyak selalu kenyit mata takkan la nak melawat 3 minggu sekali. Sekali sekala singgah la beli roti ke, gula gula hacks ke... ๐Ÿ˜†

    Ok, on serious note... pastikan pemegang nozzle tu selalu dibersihkan. Ada beberapa pengusaha stesyen minyak membuat langkah sebegini ๐Ÿ‘๐Ÿป.ย 

    Untuk kita, pastikan sanitizer selalu ada bersamaย 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    betul.sy kt stesen minyak pkai glove x berani nk pegang derect buat masa skrg ni

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA Rising Star

    semenjak bermula pkp belum isi minyak lagi.. tapi glove plastik pakai buang dah siap2 beli..ย 

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM Superuser

    Faris ๐Ÿ‘๐Ÿป... safety first.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NOOR AZURA BINTI ABDUL SAMAD

    Skrg penggunaan minyk masak melebihi minyak petrol..acane..haha

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    terbaik MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA modal skit bli glove ๐Ÿ‘
    plastik pun boleh janji berlapik

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD SYAHIR BIN ZAIDI

    Cadangan saya bole ja isi minyak berkali-kali sebab ad org yg kena kerja pada musim pkp ini tpi buat yg dok rumah ja cuti2 neh isi minyak pnuh trus mcm saya isi minyak pnuh dan letak dalam tong jimat masa dan dapat mengurangkan risiko terkena jangkitn.

    -2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS Superuser

    Shell cakap jangan pakai glove masa isi minyak.ย 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA Rising Star

    kalau tak pakai glove takut virus pulak.. aduiai shell ni pun

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS knpe shell x bg x bpe jelas gamba tu

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NG SEA CHOOI Superuser

    Glove itu munkin ada cas static.. nanti bakar pula.

    ย 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    betul jgk..jgn gatal pegi gosok noozel pump mcm teko aladin ๐Ÿ˜‚

    ย 

    aladin x kelua api yg keluar.haha

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM Superuser

    hehehe...

    Betul guys jangan pakai glove tapi pastikan juga kita buang static dari badan sebelum isi minyak.

    Oh tadi saya baru je isi minyak, Walaupun masih penuh letak jeย  RM10. Buat pengubat rindu. Nasib baik awek stesyen minyak tak kenyit mata ๐Ÿ˜†

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.