Comments

63 comments

  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    dh live chat ke?

    -1
    Comment actions Permalink
  • Dh live chat?
    Ap solution dlm live chat tu tuan?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    dah try tkr ke 3g tgk ade perubahan atau x..

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD HMBIN A

    MOHD MAAROF : da puas da complain . dari livechat ke submit ticket dan whatsapp careline . first singup saja bagi rasa speed ok . download speed test 1mbps .

    da puas switch APN
    Yoodo
    Celcom3g
    Celcom4g
    XOXO

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AHMAD KHAIDHIR BIN JUSOH

    bro area mana ni...telco lain ada masalh mcm bi x?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    ya area mana tu...

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Sudah lapor kepada live chat?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN

    Yoodo mkin slow.. semakin celcom msuk dlm aps yoodo...mkin slow😁

    0
    Comment actions Permalink
  • Sorry to hear that MOHD HMBIN A. Lama sangat tu kalau dari dec 2019. Ada terima email dari Yoodo Support. Kalau ada, sila balas email tu ya. 

     

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Bukan setakat Yoodo, situasi CONVID19 sekarang ni kebanyakan telco mengalami kesesakan rangkaian

    Bersabarlah..tempat saya pun sedikit slow sekarang ni

     

    Semoga Yoodoers semua sihat walafiat, jaga diri dari jangkitan CONVID-19 ok.

     

    #StayAtHome

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD HMBIN A

    Thank You for Feedback . dan terima kasih yang sudi menjawab . Yoodo da feedback direct email saya. . mohon maaf sekiranya terkasar bahasa .

    #StayAtHome

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    MOHD HMBIN A 👍

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Sama2 saudara...mudahan semuanya nanti pulih seperti biasa. Aamiin...

    Btw.. Mohd HMBIN..huhungi Live Chat Yoodo & minta mereka edit nama perbetulkan ejaannya

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    HO CHIEW KIM

    Stay at home and stay safe...

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Terbaik 👍👍.

    0
    Comment actions Permalink
  • Terbaik ,, MOHD HMBIN A harap bersabar ye , mungkin rsa terjejas dngn musim2 ni bukan ap sbb ramai yg ddok umah n ramai yg main internet kn so rangkaian jd slow skit krana pngguna yg agak tnggi

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMMAD AZRINBAKERI

    Yoodo line slow!!!

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR ARINA BINTIMOHD AZMI

    The line speed is super slow! What is this shit!

    0
    Comment actions Permalink
  • Semua mnghadapi masalah yg sama pd musim lockdown ni , penggunaan terlalu tinggi dan mnyebab kan line mnjadi slow dkat semua telco

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    betul mungkin ade yg balik kg awal hari tu.. jadi crowded kawasan kg dah mcm hari raya..

    0
    Comment actions Permalink
  • Klau kita perasan pun sblom2 ni ok je sbb pngguna kerja ,sekarang purata semua pngguna di rumah so xmustahil la klau line slow

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    CHUA KUANG XIAN

    regret tukar Yoodo. Guna Digi 4g baik baik. Tukar Yoodo 4g tak boleh pakai langsung.

    2
    Comment actions Permalink
  • CHUA KUANG XIAN kepada sesiapa yg ad masalah 4g boleh cuba try 3g dlu slalu nya klau 4g bermasalah klau beralih ke 3g akan jd ok skit , xsemua kna bnde yg sama ,dlm masa2 mcm ni kemungkinan dr faktor pengguna terlalu ramai

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD HMBIN A

    hahaha . minta maaf la siapa yang ka penguna terlalu ramai , covid . blaa blaa blaa . benda ni da lama da saya alami . cuma baru skrng terasa nk publish komuniti . sebab nk ckp live chat . da puas da . siapa yg ckp rujuk chat live tu . bgthu staff yoodo . sruh balas sni saja feedback . biar semua dpt infomation.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    CHUA KUANG XIAN

    Saya juga rasa bukan sebab ramai pengguna la. Digi boleh buat 18mbps kenapa Yoodo hanya 1mbps saja, kadang kala blh teruk sampai 0.5 mbps. Kalau x blh fix la. Mungkin try U mobile tengok haha.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD AMIRUL SYAZWANBIN MOHAMED REZAL

    Tapi kan knpe dkat kawan sy ok je line ni tngok movie dlm HD pun xde masalah speed smua cun je dkt tmpt sy ni , mungkin ad dkt sesetengah tmpt tu xkne n jauh dr tower kot n xckup kuat untuk tarik line , tapi tu la klau nk ckp mslah line ni dkt tmpt sy mmang xde msalah pun , prnah jd tapi jd tu mmang smua telco xde line kosong terus ,jrng la dpt sangkut2 ni atau line rendah ke speed xkuat ke jrng la kne😅

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi  CHUA KUANG XIAN try manually set network to 3G. Or change APN to celcom3g/celcom4g/yoodo. You may contact live chat for further assistance.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD AMIRUL SYAZWANBIN MOHAMED REZAL

    Kalau diikut kan la , celcom pnye antena ni bnyk yg tarik sebagai contoh tunetalk xox redone yoodo ni dikira bawah celcom mungkin boleh jd slow kerana bnyk yg bersangkut dibawah celcom , mcm digi umobile ni xbnyk telco yg gunakan antena nya , mcm kenderaan jgak kalau kita bawak bnyk barang kenderaan akan jd berat speed akan mnjadi slow tapi cuba kalau kreta tu xbnyk barang msty ringn dan akan mnjadi laju😊

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    CHUA KUANG XIAN

    Tried already. No any changes happen. Also contact the customer support. They said will email to update me but haven't receive their email la

    2
    Comment actions Permalink
  • Sy nyatakan speed test dekat kawasan sy kea farm cameron highlands diluar banggunan

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.