Comments

3 comments

  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi NUR AZNIZAR SYAREMYBINTI ABDUL WAHID, minta maaf atas kesulitan ini.

    Sila cuba on off airplane mode atau tukar APN settings kepada'yoodo'.

    Jika masalah masih sama, sila laporkan kepada live chat agent untuk bantuan teknikal.

     

    Live chat berada di bawah Yoodo Help/Community webpage.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi NUR AZNIZAR SYAREMYBINTI ABDUL WAHID 

    Cik berada di area mana?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM

    Salam Nur Aznizar. Maaf atas kesulitan. Boleh buat laporan pada Yoodo live chat. Tetapi terlebih dahulu boleh gunakan Network checker untuk lihat network coverage kawasan anda. Boleh gunakan link dibawah.
    https://www.celcom.com.my/support/network-checker

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.