Comments

15 comments

  • Avatar
    Permanently deleted user

    MNP ke?
    Sila berhubung livechat untuk bantuan and semak alasan yang ditolak oleh telco asal.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NORDIN BIN HASHIM

    Ya dari digi ke yoodo, sudah hubungi, diorang mintak request semula untuk port out. Tapi masih gagal juga.

    -1
    Comment actions Permalink
  • Cik Nordin hubungi DiGi, memang kes penolakan ni dari mereka sendiri, bukan dari Yoodo. Walaupun sebenarnya tiada masalah akaun.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NORDIN BIN HASHIM

    Ok dah hubungi digi, rupanya saya kena tunggu lagi 24 jam untuk aktifkan semula yoodo. So esok saya still kena buat pembayaran untuk aktifkan lagi ke walaupun dalam wallet saya dah ada banyak kredit?

    0
    Comment actions Permalink
  • Tidak perlu topup lagi. Nanti akan automatik potong dari wallet cik yang sedia ada sekarang ni apabila berjaya beralih ke Yoodo nanti. Nanti akan terima invois juga..

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NORDIN BIN HASHIM

    Sebelum berjaya kena aktifkan dulu kan? Waktu nak aktifkan yoodo, kita perlu pilih plan yang kita mahukan n then bayar lagi sekali melalui online banking kan? Jika anda kata automatik tolak dari wallet saya sekarang, bagaimana proses nak aktifkannya tanpa membuat bayaran melalui banking dgn apa yg kita pilih dalam plan tu?

    0
    Comment actions Permalink
  • Tidak perlu buat sekali lagi jika sudah buat langkah2 pengaktifan sebelum ini untuk kekal nombor lama. Sebelum ni cik sudah buat scan nombor siri simkad, scan ic, swafoto & pilihan pelan bukan?..jadi kita tunggu talian DiGi mati nanti, lepastu bolehlah masukkan sim Yoodo nanti

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NORDIN BIN HASHIM

    Tapi digi minta yoodo request untuk port out semula esok selepas jam 5petang.

    0
    Comment actions Permalink
  • Ok kalau macam tu cuba forward arahan DiGi ini kepada pihak Live Chat Yoodo dan minta nasihat dengan khidmat pelanggan Yoodo untuk apa langkah yang perlu dibuat nanti... Hubungi segera ya, sebab hari ini Sabtu, Live Chat berada ditalian sehingga jam 6 petang sahaja.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD NAQIUDDIN BIN MESRI

    mak saya pun jadi mcm nie sim dh aktif . plan data dh ad . tapi line 4g takde . internet mmg takde langsung . cek nombor nie please 01158591465

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD NAQIUDDIN BIN MESRI

    nmbor asal dari onexox tukar ke plan yoodo

    0
    Comment actions Permalink
  • Hi MUHAMMAD NAQIUDDIN BIN MESRI, segera hubungi pihak Live Chat Yoodo untuk bantuan selanjutnya ya.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    TUAN NURHBINT TUAN IBR

    Saya sudah aktifkn simkad. Dh topap rm20. Tp line masih tiada. Sy juga lupa no line yoodo yg bru, mcm mana sy nk dptkn balik no trsenut

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi Yoodo Guest, dalam dashboard Yoodo apps akan paparkan detail line tersebut jika line sudah aktif. Adakah aktifkan dengan number baru atau number sendiri daripada telco lain. Jika number baru, ianya akan aktif selepas bayaran. Tapi jika number sendiri daripada telco lain, ia akan mengambil masa 1-3 hari bekerja. Anda boleh dapatkan nasihat daripada live chat agents.

     

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD SYAHIR BIN ZAIDI

    Bole contact live chat👍🏻

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.