Comments

9 comments

  • Avatar
    Permanently deleted user

    MNP macam biasa, kemudian livechat untuk minta port-out confirmation melalui emel.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Pergi ke telco lain dan beritahu nak port in. Telco tu akan mulakan proses port in dari Yoodo. Yoodo akan hantar emel utk mengesahkan port out request anda. Sila balas emel tu dalam jangka masa yg diberi.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi, proses akan berlaku 1-3 hari bekerja selepas pengesahan.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NURUL IZZATI BINTI ELIAS

    Mcm mana nk port out??

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi NURUL IZZATI BINTI ELIAS, pergi ke telco customer service yang hendak port in. Kemudian buat port in number sendiri daripada Yoodo. Selepas itu, reply port out email daripada Yoodo dengan menggunakan Google Chrome. Jika masih ada sebarang soalan, boleh rujuk kepada live chat agent untuk bantuan.

     

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    Ya, minta livechat untuk email port out lepas MNP kat kedai telco yang berminat. 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi NUR FAZILAH BINTI ABDULMUTALIB, segara rujuk kepada live chat agent untuk bantuan. 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MD FAISUHADI BINRAZALI

    Brapa lama masa diambil selepas pengesahan port out?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    FOONG PENG PIAW

    Kalau nak pakai no. telefon yang sama, minta port in daripada telco lain.

    Kalau nak pakai no. telefon baru, cuma disable auto-renewal di Yoodo, dan buka akaun baru di telco lain.

     

     

    -1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.