Comments

5 comments

  • Avatar
    SHAMSUL AMRI BIN LIWON

    Tolong bagi jawapan..๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘ˆ

    0
    Comment actions Permalink
  • Yoodo menggunakan servis penghantaran melalui syarikat Freight Mark, untuk kepastian sila hubungi pihak Live Chat & meminta dengan mereka tracking number serta no. Pejabat syarikat Freight Mark dikawasan anda agar anda mudah menghubungi.

    Cara menghubungi khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat sila rujuk pautan dibawah ๐Ÿ‘‡

    https://support.yoodo.com.my/hc/ms/community/posts/360021341574-Cara-untuk-Hubungi-Agen-Yoodo-melalui-Live-Chat

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    FOONG PENG PIAW

    Ada juga guna Pos Express - letak dalam peti surat, tak payah sign by receiver.

    ย 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN

    Kna live chat untuk pertnyaan..andai msih blom ada..boleh order lagi

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMAD ZAIMIN BINMOHD NOSI

    YooDo sepatutnya kena provide tracking number kepada penerima. Susah la nak trace kiriman, selalu kena live chat baru tahu. Benda mudah jadi susah sebab perkara simple macam ni. At least dengan adanya tracking number, penerima boleh semak sendiri kiriman stuck kat mana or at least tahu jangkaan kiriman akan sampai. Nak pergi mana2 atau outstation pun susah sebab xtahu status kiriman dan keberadaannya. Mohon admin alert isu ni.

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.