App info sim dah sampai..cari dekat peti surat dan pejabat pos kenapa tiada?
Answered-
Yoodo menggunakan servis penghantaran melalui syarikat Freight Mark, untuk kepastian sila hubungi pihak Live Chat & meminta dengan mereka tracking number serta no. Pejabat syarikat Freight Mark dikawasan anda agar anda mudah menghubungi.
Cara menghubungi khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat sila rujuk pautan dibawah ๐
-
YooDo sepatutnya kena provide tracking number kepada penerima. Susah la nak trace kiriman, selalu kena live chat baru tahu. Benda mudah jadi susah sebab perkara simple macam ni. At least dengan adanya tracking number, penerima boleh semak sendiri kiriman stuck kat mana or at least tahu jangkaan kiriman akan sampai. Nak pergi mana2 atau outstation pun susah sebab xtahu status kiriman dan keberadaannya. Mohon admin alert isu ni.
Please sign in to leave a comment.
Comments
5 comments