Comments

3 comments

  • Avatar
    HATIFI AZIM BIN HAMZAH

    Pertama sekali, sila semak emel sama ada pihak Yoodo telah hantar pengesahan tambah duit atau tidak. Kalau dah ada emel,

    Cuba hidupkan semula aplikasi Yoodo. Sepatutnya dah ada baki terkini.

     

    Sekiranya masih tak ada, sila berhubung dengan pegawai Yoodo antara jam 9 pagi ke 6 petang.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN Superuser

    Sila live chat ke pegawai yoodo

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Ya seperti nasihat rakan2 terus berhubung dgn khidmat pelanggan melalui Live Chat... buka email dan salin no. invois MOLpay yang ada angka 7 didepannya. Bagi kepada khidmat pelanggan yoodo, nanti mereka semak dan kreditkan wallet anda.

    2
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.