Comments

5 comments

  • Avatar
    FAIZUL BIN MOHD DOM

    Hi Haslina, apa yg saya faham sim yg telah "diaktifkan" tidak boleh diguna pakai semula. Setiap sim mempunyai kod/serial nombor tersendiri. Sila gunakan sim baru utk pendaftaran baru. Tq.

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Buat masa skrg, Yoodo masih tak boleh tukar owner utk nombor yg diaktifkan. Kalau nak maintain nombor dan tukar owner, kene port out ke telco lain dan tukar owner.

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Maksudnya nak tukar nama ?

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    HASLINA BINTI OSMAN

    Thank you semua.fahammm

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    Kalau nak tukar milik:

    1, Kalau Yoodo, boleh cuba livechat dibawah tengok Agent boleh tolong pindah tak?

    2, Kalau Lain-lain Telco, kena walk-in branch dengan kedua-dua pemilik dan awak untuk Tukar Milik proses kot.

    2
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.