tiada internet setiap hari dari jam 1159pm hingga 1201am

Answered

Comments

15 comments

  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Betul cik, pihak Yoodo telah membuat aduan kepada pasukan rangkaian Celcom dan harap ada penyelesaian cepat. Sentiasa bersama kami mengikuti perkembangan semasa...terima kasih.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Hi, mmg banyak user dah alami masalah yg sama (link di bawah).

    Sila hubungi ejen Yoodo melalui Live Chat utk buat aduan. 

    https://support.yoodo.com.my/hc/en-us/community/posts/360026291353-Celcom-Cinderella 

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    Ya, sememang pihak Celcom akan refresh line tiap-tiap tengah malam sejak berapa tahun lepas.

    Pihak Yoodo sudah berbincang solusi bersama Celcom, kami diminta bersabar menunggu berita baik nanti, sekiranya ada.

    Sila laporkan feedback anda melalui livechat dengan Yoodo untuk menjayakan permintaan kami.

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WAN NURUL ASHKANN BINTIABU BAKAR

    rasa macam harini internet tak putus pon. yayy

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Mungkin problem ni dah setel kot.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    Mungkin juga Celcom sudah setel semasa network distruption di Central dan Northern kot?
    Kemarin masih satu hari kena refreshed then next hari smooth tak refresh pula, mungking juga selang hari kot?

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN

    Mlm TDI putus jer.

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    haha, sama je macam sini.

    Selang malam OK je, tapi malam besok kena refresh juga.

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN

    Tgk Celcom ..sng jer jawapan diorng

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    Biasa lah tu Bro.

    Sebab you bukan pengguna Celcom pun, walaupun Yoodo ditambungkan oleh Celcom Axiata tapi memang bahagian tak sama, lagipun bukan semua pekerja kenal Yoodo pun.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Rilex... kita cuma adukan sahaja masalah yang timbul sebab kita adalah pengguna , selebihnya biar pihak Yoodo yang uruskan & ambil tindakan lanjut seterusnya dengan memanjatkan permasalahan kepada pihak Celcom. Harap semua baik-baik sahaja. 😊

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    HATIFI AZIM BIN HAMZAH

    Kita sebagai pengguna Yoodo, laporkan kepada Yoodo.

    Pengguna TuneTalk, laporkan melalui TuneTalk.

    Pengguna XOX, laporkan melalui XOX.

     

    Kalau syarikat MVNO yang laporkan kepada Celcom, cepat sikit buat kerja rasanya.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    theJeff Yoodo Staff

    hey guys the 12am intermittent data cut-off, I heard there's a fix being deployed today.

    While for most affected users it's already fixed, for the rest there'll be a fix today - meaning tomorrow night you can test it again to make sure all good :)

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.