Pembayaran Berlebihan Sewaktu Mengaktifkan Talian

Answered

Comments

3 comments

  • Avatar
    FAIZUL BIN MOHD DOM

    Hi Wazir, dicadangkan repot dgn khidmat pelanggan yoodo melalui live chat/bicara langsung 9am-6pm, tapi dah lepas waktu boleh ajukan tiket dan nyatakan masalah, kemudian tunggu respon pihak yoodo pada esok hari melalui email anda untuk semakan dan bantuan lanjut..

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Boleh print screen bank transaction history dan jugak dapatkan invoice yg dihantar oleh Yoodo utk pembelian yg dibuat. Setiap pembelian akan dihantar invoice ke email anda. Besok pagi cuba hubungi Live Chat Yoodo utk semak masalah ni. 

    2
    Comment actions Permalink
  • Sama kes mcm kwn sy, bayar 2 kali sbb bayaran kali pertama gagal. Kemudian dia hubungi live chat agent untuk tuntut semula duit bayaran pertama yg gagal. Berjaya.

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.