Cara untuk Hubungi Agen Yoodo melalui Live Chat

Comments

20 comments

  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Thanks Earie..will shared this thread to guide new user.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    FAIZUL BIN MOHD DOM

    Terima Kasih Earie. Sayang, post ni x boleh pinned.. Haha 2-3 hari hanyut laa... 😅 admin need to do something bout this.

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Ahmad Fitri bin Ali

    Terima kasih abang superuser pencerahan yang jelas untuk rujukan pengguna baharu yoodo..terbaik

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    theJeff Yoodo Staff

    Thanks EARIE BIN MADIUS ! :D

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Excellent step-by-step guide!

    Thanks for sharing.

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user

    Thanks Earie

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    HATIFI AZIM BIN HAMZAH

    Terima kasih Abam Kacak

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN

    Panjang lebar penjelasan ...haha..kalau new user tnya lagi..X tau la lagi ..knpa

    3
    Comment actions Permalink
  • Jika saya mahu kekalkan no lama saya,adakah jumlah kredit didalam kad sim tersebut akan terhapus juga?(maksud saya kredit saya dalam simkad tu akan di potong juga kew?) tolong jelaskan..Thank’you☺️

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    MOHD KHAIRUL ANUAR BIN YAACOB, ya betul...telco lama anda & telco baru (Yoodo) adalah dua servis pembekal yang berbeza. Kredit mahupun apa-apa perkhidmatan dari telko lama tidak akan dapat dibawa ke telko baru. Saya cadangkan cik habiskan dulu nilai yang ada di telko lama tu kemudian beralih keluar & masuk ke telko baru.

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMAD ZAILAN BIN ISMAIL

    Hye

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    EARIE BIN MADIUS

    Hi. Ada apa2 yg kami boleh bantu anda?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SHIRLY MUNGA DAILY

    Saya nak refund balik boleh tak?sebab reject.

    1
    Comment actions Permalink
  • Hi cik SHIRLY MUNGA DAILY, berkenaan isu ini cik boleh mendapatkan bantuan dengan khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat ya.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ZAN BINTI KHAMIS

    No saya di gantung , kerana gmbr ic xsame ngn gmbr reg.. camne care nk aktifkn balek

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi ZAN BINTI KHAMIS, ada dapat email dari Yoodo kan?..baca teliti dan balas email tersebut dengan arahan yang dibagi.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    IRWAN BIN SAGAP

    ZAN BINTI KHAMIS boleh juga hubungi livechat, sediakan gambar selfie untuk di upload ke livechat nanti agent livechat akan unsuspendkan line selepas dapat gambar selfie tu..

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi CHO KHAI WAI, maaf atas kesulitan yang cik alami. Jika mengalami masalah rangkaian harap dapat melaporkan isu tersebut kepada khidmat bantuan Yoodo melalui Live Chat.

     

    Cara untuk Live Chat:

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    RAFEQA BINTI ABD MUJIB

    Kenapa still x aktif simkad saya. Saya da bayar dan guna no baru

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi RAFEQA BINTI ABD MUJIB, jika number sendiri dimana port in daripada telco lain, ianya akan mengambil masa 1-3 hari bekerja.

    Jika number baru, segara rujuk kepada live chat agent untuk bantuan.

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.