CADANGAN: Harga booster panggilan 1,000 minit

Comments

20 comments

  • Avatar
    MOHD SHUKRI BIN MOHD NOOR

    Cadangan yang sangat bagus untuk tarikan pelanggan supaya menjadi plan lebih menarik.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    LIM ZHI WEI

    Supaya ada lebih byk pilihan, uwww

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD LEE BIN YAACOB

    Satu cadangan yg sangat bagus

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Ninieys Yoodo Staff

    Hi, MUHAMMAD AZLAN SHAHBIN CHE AHMAD 😊😊 Terima kasih kerana sudi mengambil masa anda dengan menyuarakan cadangan penambahbaikan yang sangat bagus kepada kami.  Pihak Yoodo sentiasa mempertimbangkan cadangan para pelanggan mengikut keperluan dan keselesaan pelanggan di masa hadapan. Sebab kami mahukan yang terbaik untuk para pelanggan. Jadi, nantikan kejutan daripada kami dan mungkin cadangan anda untuk menambah pilihan booster/pelan utama di dalam applikasi menjadi kenyataan. Tungguuu 😁😁

    3
    Comment actions Permalink
  • @Ninieys

    Terima kasih sudi pertimbangkan.

    12
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SHUKRI BIN MOHD NOOR

    Tungguuu < 1 penantian yang diharapkan benar² berlaku.hehe

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    theJeff Yoodo Staff

    MOHD SHUKRI BIN MOHD NOOR tunggu je la .. haha kami memang mempertimbangkannya tetapi bukan semua cadangan akan dilaksanakan serta merta ya :D

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    CHANG CHEN YEE

    upvote

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Nonoi BT PANGANTING

    Hidup yoodo kalo d tunaikan....

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AHMAD AMMAR BIN ABUBAKAR

    Harap jeff, ninieys, & team Yoodo ada update terbaru mengenai hal ini.

    Ia 1 cadangan yg menarik. Rasanya lebih bagus jika ada lebih banyak pilihan utk panggilan.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Ninieys Yoodo Staff

    Hi Nonoi BT PANGANTING dan AHMAD AMMAR BIN ABUBAKAR :D Sudah pasti dalam perancangan Yoodo untuk memperkenalkan lebih banyak plan pilih panggilan, tapi dari admin lihat ia tidak akan menjadi dalam masa terdekat ini, mungkin beberapa bulan lagi (secepat yang mungkin). Segala perkembangan akan kami nyatakan di sini yee, terima kasih ;D

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD AZRIL HAFIZBIN ZAKARIA

    5 bulan telah berlalu, harap dalam proses pelaksanaan dah. Yang 500 minit tu menarik. Penggunaan saya hampir 200 hingga 200++ minit sebulan, kalau ada pilihan 500 minit tentu sekali bagus. Pengguna tak perlu bayar lebih untuk kuota panggilan yang tidak diperlukan. Harga yang dicadangkan pun macam berbaloi dan menarik.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    theJeff Yoodo Staff

    Hi MOHD AZRIL HAFIZBIN ZAKARIA, mmg dalam cadangan tapi harga panggilan Yoodo adalah antara yang paling menarik di pasaran. Menukar/menambah quota or harga jika tidak berbaloi untuk langkah panjang, kami tidak akan memperkenalkannya.

    Dari segi busines, kena ada breakage yang positive kalau tidak walaupun pengguna suka, pihak Yoodo kena tutup kedai! haha so yea, mmg kami akan pertimbangkan jika ianya boleh :)

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    FAIZUL BIN MOHD DOM

    Up until now, harga voice call & sms tiada perubahan "ketara" kecuali dulu ada promo - 6% cth rm12 bayar rm11.32 shj. --> pernah jadi topik panas sekejap🔥🔥 😂😂

    Tetapi harga data sgtlah ketara perubahannya dr mula sy daftar hinggalah sekarang. Sila cari topik En Azlan utk info..dibincangkan secara panjang lebar.
    Jika nk dibandingkan dgn segmen prepaid, (apple2apple) harga voice call Yoodo amatlah berpatutan.
    +++ jika boleh carry forward, #lagibest haha...Selesai masalah. 😂😂😋

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SHAHMIZO: BIN MOHAMAIJ

    Saya dah aktif dah SIM saya tapi tak buleh buleh lagi nak gune

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hai SHAHMIZO: BIN MOHAMAIJ..tak dpt guna cmna tu?..xdpt buat panggilan, sms, data ? atau tiada network ?...

    Cuba restart/reboot hp dlu lps tu cba klu dpt

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Kat Dashboard ade tunjuk doughnut utk Data/Voice/SMS berapa yg subscribe? 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD BUSHRAA BIN MAHABOALI

    Saya sangat² sokong cadangan tuan minit panggilan saya antara 200 ke 400+.kalau ada 500 lagi bagus

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi MUHAMMAD BUSHRAA BIN MAHABOALI, terima kasih atas cadangan anda. 👍👍

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    theJeff Yoodo Staff

    hi MUHAMMAD BUSHRAA BIN MAHABOALI, guna as company phone ke? power la!

    thanks for the suggestion! I've brought this up to the team before, so far since we already have booster, and even the plan can be renewed anytime, don't think we're gonna have high limit option for voice ;)

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.