Comments

5 comments

  • Avatar
    IQBAL

    Mungkin ditempat ada Network Maintainance nak lajukan lagi coverage 🚀 ditempat saya haritu 2 minggu line slow.. Sekarang, sangat sangat laju. 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Azie Community Manager

    Hi Puteri! Our apologies on this. I've escalated your issue to the team to assist you further! :) 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM

    Maaf atas segala kesulitan. Nampaknya ada beberapa yang terkesan. Alhamdulillah saya punya kawasan masih ok lagi.
    Puteri, kalau ramai pengguna Yoodo dan Celcom dikawasan anda. Saya cadangkan report pada Yoodo dan Celcom secara berjemaah. So diorang lebih aware dengan masalah dikawasan anda.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM

    Dalam masa sama dah tukar APN setting pada setting Yoodo?
    https://support.yoodo.com.my/hc/en-us/articles/360011712553-How-do-i-change-my-APN-settings-

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    IQBAL

    Saya boleh join jemaah Puteri 💪 mari kita wujudkan gerakan

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.