Comments

5 comments

  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi AFFIZE HELME BIN AZANI, minta maaf atas kesulitan ini.

    Sila cuba on off airplane mode atau restart phone. Boleh tukar APN setting kepada 'yoodo'.

     

    Jika masalah network masih sama, sila laporkan kepada live chat agent untuk bantuan teknikal.

     

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NG CHING WAN

    Sudah report Live chat..

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Line slow banyak faktor.. kemungkinan kesesakan rangkaian musim cuti perayaan, masalah dari cuaca buruk, banjir contohnya, penyelenggaraan pencawang.. dll 

    Boleh share location lengkap?, nanti kita boleh tolong tengok dalam Celcom Network Update.. atau saudara boleh check melalui pautan ni> https://www.celcom.com.my/support/network-checker

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMAD AZRUL SHAHBIN MAT YUSOF

    Area mana tu.mungkin congested.esok boleh report kat team live chat utk bantuan dan semakan

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM

    Salam Affize. Kalau boleh share lokasi ok juga. Mungkin dalam community  ada yang berdekatan atau sama lokasi seperti anda. Boleh juga dapat feedback dari mereka jika mengalami masalah yang sama.
    Dalam masa sama selain dari love chat boleh juga check melalui Celcom Network Checker
    https://www.celcom.com.my/support/network-checker

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.