Comments

23 comments

  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi Huda Halim, minta maaf atas kesulitan ini.

    Sila laporkan kepada live chat agent untuk bantuan teknikal.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi Huda..

    Berada di area mana?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED
    saya nak aktif kan no masih problem.. tapi tanya pada pihak yoodoo jawap jap.. lepastu palau.. payment dah bayar sim tak boleh aktif .. plesss respond
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi guest.

    Aktifkan nombor baru atau kekalkan nombor lama ?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN
    ada try cuba tukar apn
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR HUDA BINTI ABD HALIM

    hi , i stay kat putrajaya. 2 years pakai. pastu straight for 3 days no service. i nak proceed payment mcm mana kalau sms pun x boleh go trough?

     

     

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Huda Halim

    Sama dengan area saya beberapa hari lepas.. 2 hari tiada line, pengguna Celcom yang lain pun mengalami masalah sama, mungkin network Celcom down. Tapi dah ok sekarang..

    Kalau masih berlanjutan segera berhubung dengan Live Chat Yoodo ya.. maaf atas kesulitan yang dialami.

     

    0
    Comment actions Permalink
  • kenapa tak bole beli plan ye tolng updte 🥰sebb saya dh pakai yoodo dh lama
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi Haziq, masalah pada pembayaran dalam wallet Yoodo atau kredit/debit kad ?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AFIZA ADLIN ADNAN
    tiada network service di Seremban sejak pagi tadi. No calls no data
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Ya saya ada nampak beberapa aduan kawasan² Negeri Sembilan mengalami gangguan rangkaian pada pagi ni.. kalau berlanjutan segera livechat ya

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NG SEA CHOOI

    Kalau berturusan.. Live chat /Whatsapp sini ya

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    FATIMA NATALIE A/P SEEGARAN
    i pun dah berjam tak de bar langsung, cant make calls
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Di area mana tu cik Fatima?..

    dalam signal bar tunjuk ❌ ke  ?.. kemungkinan masalah liputan dikawasan tu, masalah ni kena adukan kepada pihak bantuan Live Chat Yoodo untuk mereka periksa dan dapatkan maklumat lengkap dari cik.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR FARHANA BINTI SAMSUDDIN
    hi mcm mna nk settup utk ipad still no service
    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi NUR FARHANA BINTISAMSUDDIN

    Baru aktifkan sim bila ? Physical sim atau esim?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR FARHANA BINTI SAMSUDDIN

    Actually simcard tu sy tukar ke ipad dr iphone 12pro

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR FARHANA BINTI SAMSUDDIN

    N sy nk active kn dkt ipad

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR FARHANA BINTI SAMSUDDIN

    Tp dkt ipad tkde tulis pyhsical sim or esim

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Sepatutnya masukkan simkad dah boleh guna, tapi tak pasti pada bahagian setting.  atau cik cuba buka balik sim tray dan kemaskan kad tersebut. 

    Dalam masa sama cik boleh hubungi khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk periksa sekiranya terdapat lain lain masalah... Live Chat open sehingga jam 10 malam. Semoga membantu 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR FARHANA BINTI SAMSUDDIN

    Sim tray tu sy da buang so tkde backup ap2 bole ke sy dptkn melalui no telephone

    0
    Comment actions Permalink
  • why my sim card no service?
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi NUR IRDINA FAQIHAH BINTISAHARIZAL

    Sorry for the inconvenience caused. Do keep in touch with Yoodo Live Chat agents. Care team will be able to further assist you.

    You can Live Chat via Yoodo apps or Yoodo website > Head to 'HELP' tab and scroll all the way down for Live Chat option. 

     

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.