Comments

13 comments

  • Avatar
    MUHAMMAD IKHWAN BIN BAHARUDDIN
    betul line yoodo makin teruk, tolonglah fix
    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    BEH TONG YU

    Hi MOHD IQBAAL GEOFFREYBIN MOHD MANSOOR dan MUHAMMAD IKHWAN BIN BAHARUDDIN,

    Minta maaf atas kesulitan ini. Ada cuba refresh network melalui on off airplane mode?

    Jika selepas refresh network, masalah masih sama. Sila laporkan kepada live chat agent untuk bantuan teknikal.

     

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMAD AZRUL SHAHBIN MAT YUSOF
    tak dinafikan line mmg slow semenjak dua menjak ni.hmm
    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD AZWAN BIN ISMAIL
    PAKEJ DATA PUN KALAH POSTPAID, DAH LA ZAMAN SEKARANG MELIBATKAN PENGGUNAAN INTERNET MAKAN KOATA YG BESAR, SETAKAT 20GB TU 2 HARI PUN HABIS. BELUM PERNAH LAGI RENEW MONTHLY, MINGGU NI SAJA 3KALI RENEW PAKEJ 
    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NG SEA CHOOI

    Boleh Live Chat.. mintak dia orang siasat.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi MOHD AZWAN BIN ISMAIL

    Yoodo mempunyai plan highspeed dan unlimited dalam plan asas. Plan plan ini boleh diubahsuai ikut keperluan dan bajet. Yoodo juga mempunyai plan add-ons jika tuan memerlukan data lebih untuk aplikasi aplikasi tertentu. Sekiranya tuan memerlukan nasihat, tuan boleh berkongsi kepada kami bagaimana penggunaan data internet, kami akan cuba bantu dan beri panduan ikut pengalaman kami sebagai pengguna Yoodo juga :) 

    Terima kasih kerana memilih Yoodo ❤️

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN
    try tukar ke yoodo apn
    -1
    Comment actions Permalink
  • Kenapa line teruk sngat ni. Sim card dah tukar baru sama jgk. 
    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SUZAIDEE BIN MOHD SHOM

    Ya, cuba tukar APN. Dalam masa sama, kalau ada kenalan yang gunakan Celcom boleh juga check dengan diorang macam mana performance network Celcom. Jika sama juga, kemungkinan ada masalah pada network Celcom dan perlu anda buat laporan pada Yoodo live chat

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD FARIS BIN YAHYA

    buaT ape tu azwan 20gb 2 hari je dah habis :D

    -1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NUR EZZAH AIN BINTI RANI
    Apa masalah yodoo skrg ni teruk sgt. Hotspot dh langgan pun masih tk blh pakai. Membazir je 
    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Yoodo Guest
    Roaming pakistan 7 hari hanya dpt line sekejap je dkt lokasi tertentu. Gerak ke tmpt2 lain langsung zero.
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user Yoodo Staff

    Yoodo Guest hi, roaming is dependent on the network at that country. How good it is will depend on the network at that area you're at on the Telco that you're roaming in.

    If you haven't do get in touch with our live chat as well, so our team also can raise this to that telco over there to see if there's any update :)

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.