Is there an emergency number I can call if I have no data access?

Comments

70 comments

  • Avatar
    NG SEA CHOOI

    Hi. Does that mean using yoodo app chat? And Yoodo app already white listed?

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD. ZAMI BINZAINUDDIN

    dari malam tadi sampai pagi ni line tak ok !! kawasan tasik biru kundang sg.bulo . plan aku ambil mahal punya bukan murah . tp kenapa line internet mcm jahanam?

    6
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD. ZAMI BINZAINUDDIN

    dari malam tadi sampai pagi ni line tak ok !! kawasan tasik biru kundang sg.bulo . plan aku ambil mahal punya bukan murah . tp kenapa line internet mcm jahanam?

    -2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    IRWAN BIN SAGAP

    MOHD. ZAMI BINZAINUDDIN kalau masalah network ni, boleh terus buat aduan kepada Yoodo live chat atau pun submit a ticket.

     

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD HAZRI BINNASARUDDIN

    "even without a data plan, you can still access the app and talk to a Yoodo team member". Can someone clarify, does this mean Yoodo app does not use up our data allocation?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    IRWAN BIN SAGAP

    Kalau takda data plan, akan guna basic internet 64kbps. Tapi macam sangat slow. Rasanya Yoodo app pun pakai data kita. Ada juga user yang request untuk whitelist yoodo app tapi belum ada lagi setakat ini.

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMMAD ARIFFIN BIN ABDUL RAHMAN

    Yoodo app sudah diwhitelistkan. Tapi semacam ada problem yg buat mcm x seperti yang kita harapkan. Dh lama x rasa kuota habis, jd x tau skg mcm mana. Kalau dulu data habis masih boleh beli add-on walaupun loading lama.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NG SEA CHOOI

    Can calarify... yoodo app dah whitelist?...macan takada pun......

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    IRWAN BIN SAGAP

    Good news if already whitelist yoodo app. 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    HO CHIEW KIM

    Baru try. Tak boleh pun.. Belum whitelist...

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MARISSA BINTI SAFRUDDIN

    What should I do if I cannot add more for my plan?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMMAD ARIFFIN BIN ABDUL RAHMAN

    Hi, what do you mean by cannot add more? Can you give the details?

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ALIFAH ILYANA BINT A AD ZAID

    Hi.nk tanya.kalau saya langan pelan internet,tapi dalam tempoh 30 hari tu saya nk tambah add on ie: facebook 20 gb rm5 tu boleh ke?atau dia kene pilih waktu mula2 langan pelan internet?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ALIFAH ILYANA BINT A AD ZAID

    Hi.nk tanya.kalau saya langan pelan internet,tapi dalam tempoh 30 hari tu saya nk tambah add on ie: facebook 20 gb rm5 tu boleh ke?atau dia kene pilih waktu mula2 langan pelan internet?

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Kena beli masa nak Mula langgan. Pilih pelan data, panggilan atau sms dulu. Pastu baru beli add-on yang diperlukan ALIFAH ILYANA BINT A AD ZAID.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    PUTRI NURCHAHIRA BINTI YAZID

    Kalau kita dah full guna semua data. Takkan nak tunggu sampai expired baru boleh renew? Lepas tu takkan kita nk beli data 3 gb rm 15??????

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    PUTRI NURCHAHIRA BINTI YAZID

    Kalau kita dah full guna semua data. Takkan nak tunggu sampai expired baru boleh renew? Lepas tu takkan kita nk beli data 3 gb rm 15??????

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    PUTRI NURCHAHIRA BINTI YAZID

    Kalau kita dah full guna semua data. Takkan nak tunggu sampai expired baru boleh renew? Lepas tu takkan kita nk beli data 3 gb rm 15??????

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMMAD ARIFFIN BIN ABDUL RAHMAN

    Yoodo adalah telco plan pilihan sendiri, promo berubah². Anda sendiri yang tentukan penggunaan anda banyak mana. Jika penggunaan data anda tinggi, memandangkan promo sekarang dekat base plan, dicadangkan anda utk ambil base plan data yang lebih besar. Anda tentukan. 👍🏻👍🏻👍🏻

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    PUTRI NURCHAHIRA BINTI YAZID betul kata Abam Superuser tu. Pilihan ada di tangan kita. Pilih pelan yang sesuai dengan penggunaan. Kalau promosi pada pelan data asas, kita pilihlah pelan data yang sesuai. Kalau promo pada booster pula, kita beli data dekat booster la pula.

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD DZULHEIDIBIN ABU BAKAR

    Hi. Sim dah activate. Tpi kenapa emergency calls only?

    4
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AZIM FARHAN BIN MOHD SHAHIDI

    hi. kenapa internet takda ni yoodo? sejam lebih dah ni

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMMAD NUR IZHAR BINMOHAMMAD RAZALI

    yodoo ade problem ke? knpe xbagi noti awal2

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMAD SYAFIQ IKMAL BINMOHAMAD TERANG

    nk tau..nape yoodoo tibe2 xde line? knape xde inform ape2?

    -1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMAD SYAFIQ IKMAL BINMOHAMAD TERANG

    nk tau..nape yoodoo tibe2 xde line? knape xde inform ape2?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SHAHRIL AZWAN BIN MHD HUSSIN

    entah.xde inform apa2 tup2 data xbleh pakai.harap ada la bonus sbg tanda maaf.wahahaha

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    FAIRUZA BINTI MANSOR

    Kan... Ingt data dh expired td...

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ATHANASIUS SUNNIE DION ANAKALIM

    Helooo knpa sim yoodo aku x boleh pakai sedangkan aku dh beli data rm100 ..please take a action..

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AHMAD FARIS BINMOHAMED YUSOFF

    Yodoo problem ke??jahanam...semua taskbar xkeluar...baki atas xleh tgk...keluar RM-

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AHMAD FARIS BINMOHAMED YUSOFF

    Yodoo problem ke??jahanam...semua taskbar xkeluar...baki atas xleh tgk...keluar RM-

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.

Powered by Zendesk