How many eSIMs can I activate?

Comments

8 comments

  • Avatar
    JANIAH ROHINIBINTI KASSIM

    Hello, i haven't received that yoodo sim yet. I order, 21 march 2020 until now 15 April didn't receive anything. Can you help me?

    0
    Comment actions Permalink
  • Hai Yoodo Guest, you can contact yoodo live chat agent about your SIM order.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    TO_BE_DEFINED

    hai, saya nak tanya, kenapa sim card saya tak boleh aktif. yoodo bagi maklumat yang 'to much subcribers'. adakah saya telah aktifkan sim card lebih. bagaimana nak cancelkan sim jika saya telah aktifkan lebih daripada sepatutnya.

     

    0
    Comment actions Permalink
  • Hai Yoodo Guest. Ada berapa no yoodo yang ada? Maksimum boleh 5 line per akaun Yoodo.

    Kalau nak terminate line yang tak dipakai, ikut step ni. 

     

     

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD HAZIQ BINMUHAMMAD

    Saya da bayar online bank in duit dari account pun da tolak Kenapa data still tak active??

    0
    Comment actions Permalink
  • Hi MOHAMAD HADZRIQ BINNOOR IMAN LAN, contact yoodo live chatvto get help about your refund. Dont worry

    2
    Comment actions Permalink
  • MUHAMMAD HAZIQ BINMUHAMMAD sila hubungi yoodo live chat untuk bantuan.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ALI MUQRIN BINMOHAMAD TAHA

    Hi... saya nak bertanya, adakah saya boleh menggunakan 1 eSim number utk 2 device(dalam akaunyg sama)...(device yg lg satu adalah ipad) agak leceh utk tukar line active setiap kali pkai device yg berlainan untuk tujuan tertentu.

    Cadangan mohon diterima untuk senangkan pengguna setia Yoodoo.

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.