Why can’t I access my account on the website / Yoodo app?

Comments

5 comments

  • nak tanya asal nak off auto renew tk boleh ? dia kata tak join server . nak topap yg baru pun tak lepas . please respond

  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi NUR ADILLA SYAHIRABINTI AFFENDI, masih alami masalah tu lagi ?

  • Avatar
    Nadia Yoodo Staff

    Hi NUR ADILLA SYAHIRABINTI AFFENDI dah hubungi live chat agent kami mengenai masalah ni? Minta segera berhubung ya, untuk pihak kami buat semakan langganan yang dibuat. terima kasih :) 

  • Avatar
    MUHAMAD RIDZUAN BIN HARUN

    Hai.. boleh ke saya nak buat pertukaran email dan password user?

  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi MUHAMAD RIDZUAN BIN HARUN, penukaran emel tidak dibenarkan buat masa ini. Tapi jika ingin menukar password akaun Yoodo boleh dilakukan bila2 masa hanya dengan melalui aplikasi Yoodo anda. Caranya hanya pergi bahagian Tetapan > klik pada nama anda > dan anda akan nampak "Tukar" disitu.

    Selamat mencuba ya, & jika sekiranya ingin bantuan lebih dan terperinci segera hubungi pihak Live Chat untuk lebih lanjut. Terima kasih

Please sign in to leave a comment.