Why can’t I access my account on the website / Yoodo app?

Comments

14 comments

  • nak tanya asal nak off auto renew tk boleh ? dia kata tak join server . nak topap yg baru pun tak lepas . please respond

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi NUR ADILLA SYAHIRABINTI AFFENDI, masih alami masalah tu lagi ?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Julia Yoodo Staff

    Hi NUR ADILLA SYAHIRABINTI AFFENDI dah hubungi live chat agent kami mengenai masalah ni? Minta segera berhubung ya, untuk pihak kami buat semakan langganan yang dibuat. terima kasih :) 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMAD RIDZUAN BIN HARUN

    Hai.. boleh ke saya nak buat pertukaran email dan password user?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi MUHAMAD RIDZUAN BIN HARUN, penukaran emel tidak dibenarkan buat masa ini. Tapi jika ingin menukar password akaun Yoodo boleh dilakukan bila2 masa hanya dengan melalui aplikasi Yoodo anda. Caranya hanya pergi bahagian Tetapan > klik pada nama anda > dan anda akan nampak "Tukar" disitu.

    Selamat mencuba ya, & jika sekiranya ingin bantuan lebih dan terperinci segera hubungi pihak Live Chat untuk lebih lanjut. Terima kasih

    0
    Comment actions Permalink
  • hye..kenapa jadi macam ni? “ your pots in request was rejected?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi MUHAMMAD FARID FAKHRUDDINBIN MANSOR segera hubungi pihak livechat Yoodo untuk semakan lanjut berkenaan status port in cik ya.

     

    cara Livechat:

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SAIFUL NIZAM BINOSMAN

    Cannot log in.... Invalid credential

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAYNAVEER ASLAM BIN TANJUI Superuser

    Hi SAIFUL NIZAM BINOSMAN, pertama kali pastikan alamat email dan katalaluan yang berdaftar dengan Yoodo adalah tepat. Tapi Jika lupa sila tekan "Terlupa Kata Laluan" untuk membuat katalaluan baru. Terima kasih

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    NABIN PATHAK

    Hi there,
    I have my yoodo number and also I have yoodo app but don’t know why it doesn’t show my previous ac (mean I can not access my sim with my yoodo app) so how can I reload after finished my data plan. Plz advice me😭

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    hi NABIN PATHAK.. sila semak apps dah update atau belum.. jika masih sama esok boleh segara contact live chat.. team live chat akan membantu anda 😊

    3
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    SITI ZAKIAH BINTI ASSAN

    hii.. nak tnya knpa dashboard sy xde kluar data.. yg kluar order sim.. dh log out.. log in still sm.. knp yer..

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD MAAROF BINNAJAMUDIN

    hi SITI ZAKIAH BINTI ASSAN..
    dah update..jika masalah yg sama sila contact live chat..
    team live chat akan membantu anda 😊

    2
    Comment actions Permalink
  • Hai SITI ZAKIAH BINTI ASSAN , dah update Yoodo apps ke versi terkini? hari tu saya pun kena, bila update dah ok semula. kalau tak boleh juga kena hubungi Yoodo Live chat besok pagi untuk bantuan.

    1
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.