My line has been inactive for a long time. Can I still use it?

Comments

33 comments

  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Boleh bro. Masa aktifkan sim. Jangan pilih plan yang dipilih masa order sim. Buat plan baru dan aktifkan. Boleh guna kod XATRF0594 jadi dapat free 7GB data. 

    2
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Dah berjaya ke bruh! 

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DENJAY NAVEER ASLAM BIN TANJUI

    Hi DANIAL MIFDHAL BIN AHMADKHUSAIRI

    Sebelum tu boleh cuba tengo dalam dashboard ada baki berapa hari lagi ?

    Kalau ada baki beberapa hari lagi sebelum terminated dan nak hidupkan balik talian nombor tu caranya topup wallet Yoodo dan beli apa² plan...

    Seandainya dah terminated lebih 90 hari, talian nombor tu tak dapat diaktifkan kembali harap maklum...

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SYAKIR BIN OMAR

    Tq bro. Boleh. Dh setel. I'm using it right now 🤘tq bro

    1
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Lepas ni dia akansuruh create plan. Jadi boleh create plan baru. 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Klik ya g tu lah bro. Nanti ikut ja stepnya. 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WANDY BIN YUSRAN

    Boleh bro... ambik plan baru..new no

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Permanently deleted user Yoodo Staff

    MOHD SYAKIR BIN OMAR good to hear bro! These guys here are really helpful!

    welcome onboard Yoodo! :D

     

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAMAD AHMAD RIDZUAN BINNIZAM

    Aku dah activate sim tapi bila masok simkad tulis sim not provisioned?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ZULHILMI BIN JAILANI

    bahasa pukimak ,korg nie aku punya no dah £ hari tak de signal . mcm babi punya simkad membazir bayar ,,..ingat kan ringkas ,.,..menyusahkan pengguna ,sim lain lagi mudah lah nak buat renew data bulanan

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ZULHILMI BIN JAILANI

    bahasa pukimak ,korg nie aku punya no dah £ hari tak de signal . mcm babi punya simkad membazir bayar ,,..ingat kan ringkas ,.,..menyusahkan pengguna ,sim lain lagi mudah lah nak buat renew data bulanan

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DANIAL MIFDHAL BIN AHMADKHUSAIRI

    line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DANIAL MIFDHAL BIN AHMADKHUSAIRI

    line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DANIAL MIFDHAL BIN AHMADKHUSAIRI

    line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    DANIAL MIFDHAL BIN AHMADKHUSAIRI

    line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD HARIZ NAIM BIN MOHAMAD SUKARI

    Hi yoodo. Line saya dah kena terminated. Boleh saya kekalkan number lama saya dan kembali aktif dengan yoodo?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD RASHID BIN MAHMUD

    Hariz
    Line yg dah terminated tak boleh. Kena pilih nombor baru

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Takyah create akaun baru bro. Guna yang dipakai masa order tu ja. 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    ZULHUSNI BIN HARON

    Hello

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SYAKIR BIN OMAR

    Ke kena create account bru

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SYAKIR BIN OMAR

    Cmne nk pilih plan bru bro🤣 sbb yg ade skrg ni activate sim je.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Pilih plan dulu. Lepas tu ikutlah stepnya sampai habis. 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Ya confirm.. Boleh buat plan baru. Tak payah pilih plan yang dipilih masa order SIM tu. nanti sampai step pilih nombor, bro pilihlah no baru. Jangan oilih kekalkan nombor. Yang tu baru untuk port in.

    Jangan lupa boleh pilih promo 20gb=rm20. 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SYAKIR BIN OMAR

    Kena pilih pelan bru atau activate dlu?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SYAKIR BIN OMAR

    Maksudnya bila dh activate, scan bar code, scan ic, kita still boleh customize pelan kita sblmni? Komfem x port out dr nombor lama ke?

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHAM AD NUR AZIZIH BIN ABDULRAIS

    Welcome to Yoodo. Yoodo Guest.. Kod tu tak guna pun tak apa.. Akan dapat juga activation bonus 5gb untuk new activation. Good luck bro. 

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MOHD SYAKIR BIN OMAR

    Bro, sy dh order sim n sim dh smpai. Sy pilih plan n pilih utk port in, kekal nombor lama. But i change my mind. Sy nk kekal nombor lama dgn telco yg lama dan sy nk guna yoodo sebagai nombor yg kedua. Mksudnya sy nk ubah plan sy n choose new number. Boleh ke? Sy blom activate lg, takut klo dh activate nt automatik port out dr telco lama. Tq

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WONG YUEN SERN

    Tolong Live Chat dgn ejen Yoodo. Sepatutnya nombor baru, sim akan terus aktif lepas pilih plan dan buat bayaran.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    MUHAMMAD SHAMIN KAMIL BINMOHAMAD ALI

    Saya guna no baru tapi no tak aktif lagi ACC dah buat payment lebih 24 jam

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    WAN NORWAHIDA BINTIWAN RASID

    line masih tiada payment dh bt cmner yer

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.

Powered by Zendesk