If your line has been inactive for less than 60 days after the expiry date of your last plan, you can still use it. All you need to do to reactivate your line is to login to your Yoodo account associated with your line on the Yoodo app and then choose a new plan.
If your line has been inactive for longer than 60 days, your mobile number will be terminated and will not able to be reactivated. For numbers ported in from other networks, it will be returned back to the original telco/network within 24 hours.
Comments
33 comments
Boleh bro. Masa aktifkan sim. Jangan pilih plan yang dipilih masa order sim. Buat plan baru dan aktifkan. Boleh guna kod XATRF0594 jadi dapat free 7GB data.
Dah berjaya ke bruh!
Hi DANIAL MIFDHAL BIN AHMADKHUSAIRI
Sebelum tu boleh cuba tengo dalam dashboard ada baki berapa hari lagi ?
Kalau ada baki beberapa hari lagi sebelum terminated dan nak hidupkan balik talian nombor tu caranya topup wallet Yoodo dan beli apa² plan...
Seandainya dah terminated lebih 90 hari, talian nombor tu tak dapat diaktifkan kembali harap maklum...
Tq bro. Boleh. Dh setel. I'm using it right now 🤘tq bro
Lepas ni dia akansuruh create plan. Jadi boleh create plan baru.
Klik ya g tu lah bro. Nanti ikut ja stepnya.
Boleh bro... ambik plan baru..new no
MOHD SYAKIR BIN OMAR good to hear bro! These guys here are really helpful!
welcome onboard Yoodo! :D
Aku dah activate sim tapi bila masok simkad tulis sim not provisioned?
bahasa pukimak ,korg nie aku punya no dah £ hari tak de signal . mcm babi punya simkad membazir bayar ,,..ingat kan ringkas ,.,..menyusahkan pengguna ,sim lain lagi mudah lah nak buat renew data bulanan
bahasa pukimak ,korg nie aku punya no dah £ hari tak de signal . mcm babi punya simkad membazir bayar ,,..ingat kan ringkas ,.,..menyusahkan pengguna ,sim lain lagi mudah lah nak buat renew data bulanan
line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik
line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik
line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik
line saya tak active lebih 60 hari.saya lupa nak bayar.line dah terminate dah ni. mcm mana saya nak buat bagi line tuu ade balik
Hi yoodo. Line saya dah kena terminated. Boleh saya kekalkan number lama saya dan kembali aktif dengan yoodo?
Hariz
Line yg dah terminated tak boleh. Kena pilih nombor baru
Takyah create akaun baru bro. Guna yang dipakai masa order tu ja.
Hello
Ke kena create account bru
Cmne nk pilih plan bru bro🤣 sbb yg ade skrg ni activate sim je.
Pilih plan dulu. Lepas tu ikutlah stepnya sampai habis.
Ya confirm.. Boleh buat plan baru. Tak payah pilih plan yang dipilih masa order SIM tu. nanti sampai step pilih nombor, bro pilihlah no baru. Jangan oilih kekalkan nombor. Yang tu baru untuk port in.
Jangan lupa boleh pilih promo 20gb=rm20.
Kena pilih pelan bru atau activate dlu?
Maksudnya bila dh activate, scan bar code, scan ic, kita still boleh customize pelan kita sblmni? Komfem x port out dr nombor lama ke?
Welcome to Yoodo. Yoodo Guest.. Kod tu tak guna pun tak apa.. Akan dapat juga activation bonus 5gb untuk new activation. Good luck bro.
Bro, sy dh order sim n sim dh smpai. Sy pilih plan n pilih utk port in, kekal nombor lama. But i change my mind. Sy nk kekal nombor lama dgn telco yg lama dan sy nk guna yoodo sebagai nombor yg kedua. Mksudnya sy nk ubah plan sy n choose new number. Boleh ke? Sy blom activate lg, takut klo dh activate nt automatik port out dr telco lama. Tq
Tolong Live Chat dgn ejen Yoodo. Sepatutnya nombor baru, sim akan terus aktif lepas pilih plan dan buat bayaran.
Saya guna no baru tapi no tak aktif lagi ACC dah buat payment lebih 24 jam
line masih tiada payment dh bt cmner yer
Please sign in to leave a comment.