MUHAMMAD AMIRULMUKMININBIN ROSLI first make sure your name is same as IC. I can see your name dont have space. Contact Yoodo Live Chat to correct it. Then, just repeat again the step to port in to yoodo. You can use again the SIM number.
Hi AZIM FARHAN BIN MOHD SHAHIDI, segera berhubung dengan khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk bantuan lanjut mengenai isu anda...maaf atas kesulitan yang dialami.
Tuan boleh adukan masalah gangguan rangkaian internet yang terjejas dikawasan tuan dengan pihak khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk bantuan selanjutnya dan mendapatkan maklumat lengkap dari tuan. Semoga membantu dan maaf jika sebarang kesulitan dialami...
hey start dari pukul 12.46pg td... smpai sekarang yoodo xboleh connect internet..lokasi dekat telok kumbrar penang... pls do something about it yoodo... we pay for our Internet
Berkenaan penghantaran SIM anda boleh menghubungi khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk pertanyaan status pesanan SIM serta dapatkan sekali nombor tracking agar mudah anda menjejaknya dengan syarikat penghantaran.Dan untuk makluman, sepanjang PKPB ini mungkin akan berlaku sedikit kelewatan pada kiriman.
Internet mmg ok.. Tetapi knp stiap kali sy main PUBG ping dia asyik merah je.. Kena on off flight mood baru dia hijau balik.. Tu pn msih spike pergi kuning balik.. Bila ping tinggi.. Mmg ssah la dia nk msok hijau balik ping..please solve it
Internet mmg ok.. Tetapi knp stiap kali sy main PUBG ping dia asyik merah je.. Kena on off flight mood baru dia hijau balik.. Tu pn msih spike pergi kuning balik.. Bila ping tinggi.. Mmg ssah la dia nk msok hijau balik ping..please solve it
Comments
63 comments
sila try Flight mode and back to reset. Data connection should be okay now.
Silakan bertanya WILLIAM BIN IBUN. Semua ternanti-nanti soalan anda. 😊
Hai RAFIUDIN BIN RAMLI ,
Takde nombor customer service help line, ade Live Chat atau submit ticket je.
betul..
register kali pertama.. boleh guna kod ajakan ni (glugg0457) untuk dpt 7gb percuma dr yoodo 😊
AZIM FARHAN BIN MOHD SHAHIDI
team live chat akan membantu anda 😊
MUHAMMAD AMIRULMUKMININBIN ROSLI first make sure your name is same as IC. I can see your name dont have space. Contact Yoodo Live Chat to correct it. Then, just repeat again the step to port in to yoodo. You can use again the SIM number.
Please reply, very urgent need to use
please fix connection. very slow la aih. please la
Hi AZIM FARHAN BIN MOHD SHAHIDI, segera berhubung dengan khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk bantuan lanjut mengenai isu anda...maaf atas kesulitan yang dialami.
please fix connection. very slow la aih. please la
please fix connection. very slow la aih. please la
Yoodo Guest boleh. Masa aktifkan sim nanti boleh pilih kekalkan nombor.
please fix connection. very slow la aih. please la
please fix connection. very slow la aih. please la
please fix connection. very slow la aih. please la
Port in ke Yoodo akan ambil masa 1-3 hari.
Assalamualaikum Λzri
Tuan boleh adukan masalah gangguan rangkaian internet yang terjejas dikawasan tuan dengan pihak khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk bantuan selanjutnya dan mendapatkan maklumat lengkap dari tuan. Semoga membantu dan maaf jika sebarang kesulitan dialami...
Live Chat operasi setiap hari;
Isnin - Jumaat : 9am - 10pm
Sabtu - Ahad & cuti umum : 9am - 6pm
Pergi > https://support.yoodo.com.my/hc/ms?#community > skroll ke bawah sekali cari LIVE CHAT > tekan Live Chat dan mulakan chat dengan khidmat pelanggan Yoodo
hey start dari pukul 12.46pg td... smpai sekarang yoodo xboleh connect internet..lokasi dekat telok kumbrar penang... pls do something about it yoodo... we pay for our Internet
Bila blh sim saya dihantar ye... First time order ok... Second time kenapa lambat ye? Saya x dpt email lagi yg sim saya sudah dihantar?
Bila blh sim saya dihantar ye... First time order ok... Second time kenapa lambat ye? Saya x dpt email lagi yg sim saya sudah dihantar?
Hi Yoodo Guest.
Do check with Live Chat on the progress of your SIM shipment.
Hi Yoodo Guest.
Berkenaan penghantaran SIM anda boleh menghubungi khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk pertanyaan status pesanan SIM serta dapatkan sekali nombor tracking agar mudah anda menjejaknya dengan syarikat penghantaran.Dan untuk makluman, sepanjang PKPB ini mungkin akan berlaku sedikit kelewatan pada kiriman.
Terima kasih memilih Yoodo.
Betul boleh cek dgn live chat..
Betul boleh cek dgn live chat..
Internet mmg ok.. Tetapi knp stiap kali sy main PUBG ping dia asyik merah je.. Kena on off flight mood baru dia hijau balik.. Tu pn msih spike pergi kuning balik.. Bila ping tinggi.. Mmg ssah la dia nk msok hijau balik ping..please solve it
Internet mmg ok.. Tetapi knp stiap kali sy main PUBG ping dia asyik merah je.. Kena on off flight mood baru dia hijau balik.. Tu pn msih spike pergi kuning balik.. Bila ping tinggi.. Mmg ssah la dia nk msok hijau balik ping..please solve it
Hi HAIROLNIZAM BIN AHMADKASSIM
Segera laporkan segera dengan khidmat pelanggan Yoodo melalui Live Chat untuk mereka membuat semakan dan mendapatkan maklumat terperinci dari cik.
Live Chat operasi setiap hari;
Isnin - Jumaat : 9am - 9pm
Sabtu - Ahad & cuti umum : 9am - 6pm
Pergi > https://support.yoodo.com.my/hc/ms?#community > skroll ke bawah sekali cari LIVE CHAT > tekan Live Chat dan mulakan chat dengan khidmat pelanggan Yoodo
Live Chat melalui aplikasi Yoodo:
Hi sy dah port in ke yoodo tp line masih x berfungsi. Previous telco kata no such request to port out tp sim dah activate please help
NOOR FAIZAH BINTI JAMALUDDIN, check the link below.
Yoodo activation guild
https://support.yoodo.com.my/hc/ms/community/posts/900001443103-Yoodo-SIM-activation-Guide-with-Photo
Please sign in to leave a comment.